Overkill Postat 18 oktober 2010 Postat 18 oktober 2010 Hej träningshörnan. Jag är nu 2,5 månader inne i min 4-månadersbulk. Har hittills gått upp 4 kg om man ser till morgonvikten. Pendlar dock mycket mer över dagen nu har jag märkt, antar att det finns mer plats för vätska när man har mer massa. Nu väger jag exempelvis över 77, jämfört med 75 i morse. Försöker köra 5 träningspass i veckan, varav 3 är styrka och 2 är kondition. Har dock inte blivit riktigt så alla veckor, men åtminstone 2 pass blir det iallafall. Mitt löptempo är lite snabbare nu än i våras, men är ungefär samma som förra säsongen vid den här tiden. Det ser jag som positivt, för 4 kg plusvikt innebär enligt uppgift att man springer ungefär en minut långsammare på 5 km. I december drar jag igång med jakten på matchvikten, dvs 71 kg. Hoppas vara där i god tid till göteborgsvarvet i maj. I vilket fall som helst ska det bli grymt skönt att komma ner i vikt igen, känns inte speciellt bra i knän att vara ute på långpass när man ligger vikter som de inte är vana vid. Får köra lite kortare sträckor för att det ska fungera. Målet? Under 1:50:00 på halvmaran. 10 minuter snabbare än i våras.
Fidden Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Det är helt uppenbart mycket svårare att deffa än att bulka xD
laxlaxlax Postat 2 februari 2011 Postat 2 februari 2011 Han hade inte behövt svara alls. Varför säger du så?
debatt Postat 3 februari 2011 Trådstartare Postat 3 februari 2011 Varför säger du så? Därför att jag tog Dig i försvar mot SadamJrs ouppfostrade, ohyfsade, plumpa och gemena svar när du bara försökte vara vänlig även om ditt svar kom något sent. Djävlar vad arg jag blev, ändå utan att använda någon svordom den gången.
SadamJR Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 Därför att jag tog Dig i försvar mot SadamJrs ouppfostrade, ohyfsade, plumpa och gemena svar när du bara försökte vara vänlig även om ditt svar kom något sent. Djävlar vad arg jag blev, ändå utan att använda någon svordom den gången. Du låter fortfarande arg.
debatt Postat 3 februari 2011 Trådstartare Postat 3 februari 2011 Du låter fortfarande arg. Nej, detta gav ju upphov till en ny tråd på Forumet, där du redan gjort ett inlägg som jag dessutom stöder till fullo! 😄
Fidden Postat 3 februari 2011 Postat 3 februari 2011 Ja, inlägg kan vara väldigt bra ibland, även om de kan stinka efter ett tag.
debatt Postat 9 februari 2011 Trådstartare Postat 9 februari 2011 (redigerat) Hehe. Nu till mitt problem. Jag har inte blivit bättre i min arm ännu och den har hållit mig vaken sedan slutet av November på nätterna. Det är ingen som sagt någon lösning på detta. Kyla (is) verkar hjälpa för stunden iaf. Med värme runt armen värker det enormt. Märkligt. Ska till ortoped denna månaden iaf. Verkar som om det vandra smärtpunkter båkåt mot skuldran nu också och en smärtpunkt fram nära vänster bröstvårta. Konstigt. Har det med hjärtat att göra? Redigerat 9 februari 2011 av debatt
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.