D Vibe Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Smileys är ett rätt schysst substitut för ansiktsuttryck och kroppspråk som man annars går miste om i skrivet språk. Men jag håller med dig om att dryga snubbar oftast inte använder smileys, eller så använder de en för att förstärka drygheten ännu mer... 🙂 /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 (redigerat) Redigerat 12 december 2004 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 (redigerat) Jag tror hacke menade att jag är brandmannen på sidan maxmaxmax länkade 😉 Och min avatar hänger på "Kristianstads hetaste uteställe" Rabarber. Jag förevisar: Är han inklippt?? 🙂 Några skuggor ser fan lite misstänkta ut.. Men det kan va inbillning. Nu vill jag veta!!!! 🙂 Redigerat 12 december 2004 av VacUm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rix Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Nej, det är bara skjortan som är inklippt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 oh, poor little "thats me in the corner". han ser ut att behöva en varm kopp choklad och en mamma som säger att allt bara är bra. nåja. jag har större mustasch iallafall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Men jag håller med dig om att dryga snubbar oftast inte använder smileys, eller så använder de en för att förstärka drygheten ännu mer... 🙂 Eller på senare tid väldigt många smileys för att förstärka drygheten... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
JJMusik Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 (redigerat) Jag tror hacke menade att jag är brandmannen på sidan maxmaxmax länkade 🙂 Och min avatar hänger på "Kristianstads hetaste uteställe" Rabarber. Jag förevisar: Är han inklippt?? 🙂 Några skuggor ser fan lite misstänkta ut.. Men det kan va inbillning. Nu vill jag veta!!!! 🙂 Nejdå, ingen är inklippt. Jag har tagit bilderna så jag vet 🙂 Nej, det är pappabalkan som tagit bilderna, men eftersom hullan måste trycka autologin på min dator så skriver jag hälften av posterna genom hans. Jag hatar dig och allt du står för hullan!@# Redigerat 12 december 2004 av hullan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Jag använder mycket smileys på forat för att det livar upp lite grann. På stan är jag kanske inte så djävla trevlig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Skulle Rabarber vara det hetaste stället i Kristianstad? Vi får alla ha våra åsikter 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 12 december 2004 Dela Postat 12 december 2004 Skulle Rabarber vara det hetaste stället i Kristianstad? Vi får alla ha våra åsikter 🙂 Rabarber - "Kristianstads hetaste uteställe" Fattar du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Kan du inte bara tala om vad som hänt med killens skjorta?? Det är ju ingen som gissar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 16 december 2004 Trådstartare Dela Postat 16 december 2004 Kan du inte bara tala om vad som hänt med killens skjorta?? Det är ju ingen som gissar 😄 Hear hear!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
the-great-decay Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Han Svettas väl kraftigt efter dansen eller nått, kanske därför han ser lite trött och purken ut... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
peppemannen Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 Så här glad är jag alltid här på forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrioN Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 hahahaha jag trodde först det var du på bild dbd 😄 btw, borde inte denna tråd ligga i "offtopic"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 16 december 2004 Dela Postat 16 december 2004 hahahaha jag trodde först det var du på bild dbd 🙂 btw, borde inte denna tråd ligga i "offtopic"? Nej varför det? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 december 2004 Trådstartare Dela Postat 26 december 2004 Kan du inte bara tala om vad som hänt med killens skjorta?? Det är ju ingen som gissar 🙂 Hear hear!! Kom igen nu däbädä - vad är sanningen om skortan? Jag kan inte sova om nätterna så nyfiken jag är. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Ok. Det ÄR svett. Nu vet ni. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Yachk... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 26 december 2004 Trådstartare Dela Postat 26 december 2004 Ok. Det ÄR svett. Nu vet ni. Tack, nu kommer jag inte att kunna sova för att jag VET. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 december 2004 Dela Postat 26 december 2004 Ok. Det ÄR svett. Nu vet ni. Herregud... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
TonyHEX Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 han växte, det lilla yttepyttet. 😄 Vafalls, har du precis hittat google-images-funktionen eller? 😉 På tal om Your browser does not support the HTML5 audio tag .. här är en vinyl jag har hemma som verkligen väcker 1995 till liv... ahhh! Coolt, den skivan har jag också. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredster Postat 27 december 2004 Dela Postat 27 december 2004 Jag fick inrådan av min mor att sluta med smileys eftersom det kan vara skadligt för naturen. Jag orkar inte höra tjatet om att växthus effekten håller på att förstöra världen.....egentligen är det faktiskt proximty effekten som kommer få jorden att gå under. NÄR SKA NI FÖRSTÅ DET??? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.