anarkisten1 (oregistrerad) Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 (redigerat) ? Redigerat 29 juni 2009 av anarkisten1
Thomas Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 Jajjemän! Funkar kanonfint till musik (från iTunes-biblioteket tex), videos & filmer (sorterar TV-serier och hämtar texter, bilder och info tex), SVT Play (och otroligt många fler nätstreams) etc etc. Kan rekommenderas stort! Själv kör jag det på min Mac Mini, kopplad till TVn. Jag väntar dock på att ett plugin till EyeTV kommer. Då blir det en riktig fullträff!
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Glömde att skriva att det bara funkar med intel. Körde ett par låtar från pitchfork på min 42 tums flatscreen o bilden blir helt ok. Hur pass stor nytta man har av tv köret får var och en avgöra iom att svt play o likn funkar lika bra fristående. Dock är det väl bra att kunna samla allt i en och samma applikation. En sak som är bättre än frontrow det är att skärmen inte blir låst utan man kan komma åt skrivbordet för annat om man behöver.
Pesek Postat 1 juli 2009 Postat 1 juli 2009 Glömde att skriva att det bara funkar med intel. Körde ett par låtar från pitchfork på min 42 tums flatscreen o bilden blir helt ok. Hur pass stor nytta man har av tv köret får var och en avgöra iom att svt play o likn funkar lika bra fristående. Dock är det väl bra att kunna samla allt i en och samma applikation. En sak som är bättre än frontrow det är att skärmen inte blir låst utan man kan komma åt skrivbordet för annat om man behöver. Inte bara det, Plex stöder betydligt fler format än Frontrow och är snabbare samt smidigare tycker jag. Frontrow är alldeles för begränsat. Jag använder plex och det fungerar väldigt bra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.