Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

jag är Logic-användare men lite nyfiken på ProTools fiffiga beat detective.

Jag har aldrig använt det själv, men jag vad förstått så kan kan bara Beat Detective som ingår i ProTools LE 8 användas för 1-2 spår?

Och att MPTK2 krävs för att få tillgång till Beat Detective i multitrack-utförande.

Stämmer detta?

Eftersom jag inte vet någonting ALLS om PT,

kan någon länka hemsida till de produkter jag behöver köpa för att få tillgång till multitrack beat detective med PT?

För övrigt;

är Multitrack Beat Detective med ProTools det bästa verktyget för att kvantisera trummor?

• 4 veckor senare...
Annons
Postat
Hej,

jag är Logic-användare men lite nyfiken på ProTools fiffiga beat detective.

Jag har aldrig använt det själv, men jag vad förstått så kan kan bara Beat Detective som ingår i ProTools LE 8 användas för 1-2 spår?

Och att MPTK2 krävs för att få tillgång till Beat Detective i multitrack-utförande.

Stämmer detta?

Eftersom jag inte vet någonting ALLS om PT,

kan någon länka hemsida till de produkter jag behöver köpa för att få tillgång till multitrack beat detective med PT?

För övrigt;

är Multitrack Beat Detective med ProTools det bästa verktyget för att kvantisera trummor?

Hallå!

Beat detective som följer med i PT LE/MP 8 klarar två spår (vilket man delvis kan jobba sig runt genom att gruppera kanaler)

Ska du uppgradera till MPTK2 kan du göra det direkt hos Digidesign i deras affär.

Jag gör inte så mycket sånt här själv, men en del folk hävdar att man klarar sig utmärkt med elastic audio som finns likvärdigt inbyggt i alla PT-versioner...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.