Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag letar efter en möjlighet att få vara med i ett proffessionellt studiosammanhang.

Antingen genom att titta på, eller som medarbetare. Du bestämmer.

Har sommarlov nu och är helt enkelt väldigt intresserad av ljudteknik. Så jag tänkte jag skulle ta chansen.

Idéen är sprungen ur ett eget genuint intresse.

Någon vänlig själ med ett förslag?

Skriver mer om mig själv om det visar sig att någon är intresserad.

😛

Annons
Postat

Ojdå, det här var kanske inte rätt avdelning. Någon får gärna flytta den!

Postat
Ett tips är att ange var du bor och vilka städer du kan tänka dig att ta till för en eventuell sommarpraktik.

Jag bor i Uddevalla, men kan tänka mig vilken stad som helst så länge det finns ett golv jag kan sova på!

Postat (redigerat)
Ojdå, det här var kanske inte rätt avdelning. Någon får gärna flytta den!

Jag tycker gott den kan ligga här för det är ju en form av samarbete du söker...

Jag bor i Uddevalla, men kan tänka mig vilken stad som helst så länge det finns ett golv jag kan sova på!

Med den andan borde du ju kunna hitta något, lycka till!

Redigerat av Hellpig
Postat

Tack!

Hallå!

Någon som har en kompis som känner en kille vars kusin brukar bowla med brorsan till en snubbe som spelade in i en studio som verkade schysst och kan kontakta basisten som känner en busschaufför vars dotter kommer ihåg namnet på studion?!

PS. jag er snel. DS.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.