Joal Postat 26 juni 2009 Postat 26 juni 2009 Hej! Jag letar efter en möjlighet att få vara med i ett proffessionellt studiosammanhang. Antingen genom att titta på, eller som medarbetare. Du bestämmer. Har sommarlov nu och är helt enkelt väldigt intresserad av ljudteknik. Så jag tänkte jag skulle ta chansen. Idéen är sprungen ur ett eget genuint intresse. Någon vänlig själ med ett förslag? Skriver mer om mig själv om det visar sig att någon är intresserad. 😛
Joal Postat 26 juni 2009 Trådstartare Postat 26 juni 2009 Ojdå, det här var kanske inte rätt avdelning. Någon får gärna flytta den!
Piccazzo Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 Ett tips är att ange var du bor och vilka städer du kan tänka dig att ta till för en eventuell sommarpraktik.
Joal Postat 27 juni 2009 Trådstartare Postat 27 juni 2009 Ett tips är att ange var du bor och vilka städer du kan tänka dig att ta till för en eventuell sommarpraktik. Jag bor i Uddevalla, men kan tänka mig vilken stad som helst så länge det finns ett golv jag kan sova på!
Hellpig Postat 27 juni 2009 Postat 27 juni 2009 (redigerat) Ojdå, det här var kanske inte rätt avdelning. Någon får gärna flytta den! Jag tycker gott den kan ligga här för det är ju en form av samarbete du söker... Jag bor i Uddevalla, men kan tänka mig vilken stad som helst så länge det finns ett golv jag kan sova på! Med den andan borde du ju kunna hitta något, lycka till! Redigerat 27 juni 2009 av Hellpig
Joal Postat 27 juni 2009 Trådstartare Postat 27 juni 2009 Tack! Hallå! Någon som har en kompis som känner en kille vars kusin brukar bowla med brorsan till en snubbe som spelade in i en studio som verkade schysst och kan kontakta basisten som känner en busschaufför vars dotter kommer ihåg namnet på studion?! PS. jag er snel. DS.
Memphis Postat 28 juni 2009 Postat 28 juni 2009 (redigerat) Studion One touch edit fanns ju i Uddevalla men flyttade ju te Stockholm för något år sedan. Annars kan du ju testa ringa runt till studios och fråga helt enkelt. 🙁 Här finns några runtom i landet. http://infoo.se/kat/naringsliv/foretag/mus...pelningsstudior Lycka till iallfall. /M Redigerat 28 juni 2009 av Memphis
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.