Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 114
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

GIGAN (oregistrerad)
Postat (redigerat)

En stor röst har tystnat 🙁

Innan jag somnar, ska jag med andakt lyssna på,

"She´s out of my life".

I mitt tycke hans bästa låt.

R I P ⚠️

GIGAN

Redigerat av GIGAN
Postat

Oj! ⚠️ Min första LP var med Jackson five, den där lille Michael sjöng Rokin Robin på. R.I.P Michael!

Postat

Hörde det i morse på radion och fick lite gåshud faktiskt.

Postat

RIP MJ.

Satt uppe och följde allt på CNN tills det blev bekräftat, fruktansvärt svårt att hålla tårarna borta..

Men hans musik förblir odödlig.

Postat

Thriller och Dangerous var de två första skivorna jag köpte som barn. Jävligt tråkigt detta.

Postat

Trist nyhet, undrar hur många miljoner människor som lyssnar på hans musik idag, jag är en iaf.

R.I.P.

🥰

Postat

Michael Jackson producerade förvisso en stor mängd förträfflig musik,

men hans största insats var att han bidrog till att minska avstånden mellan

människor.

Postat

Tur att man inte köpt biljett på blocket eller så. De kostade närmare 10.000kr.

Hoppas de nya plattan kommer ut ändå!! 🙂

R.I.P

Postat

Nu när vår stora ledstjärna i musikensvärld har slocknad, vem kommer att ta över hans roll som levande legandar?

Postat

Grym dansare , sångare och artist.

R.I.P

Tycker att vi här på forumet ska ta och hylla hans musik med att ha Michel J - Tema i nästa festival-omgång.

Postat
Nu när vår stora ledstjärna i musikensvärld har slocknad, vem kommer att ta över hans roll som levande legandar?

Vi kan ju hoppas att ingen gör det, och att det istället blir fler mindre kända artister eller band. Inget ont om Michael Jacksons musik, men jag tycker att det är bättre att många kan leva på det dom gillar än att några få kan tjäna grova pengar på det dom gillar.

Sedan är det ju trevligare med ett större urval av både artister och musikstilar också...

Postat
Vi kan ju hoppas att ingen gör det, och att det istället blir fler mindre kända artister eller band. Inget ont om Michael Jacksons musik, men jag tycker att det är bättre att många kan leva på det dom gillar än att några få kan tjäna grova pengar på det dom gillar.

Sedan är det ju trevligare med ett större urval av både artister och musikstilar också...

+1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.