cborg Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 (redigerat) Jag har skapat en liten Spotifylista för Arvikafestivalen! Är lite för lat för att fylla i så jag tänkte fråga om hjälp med just detta för de band som kommer dit. 🙂 Gärna blandat, så att man kan lyssna lite på varje grupp (det var ju ett tag sen man var på festival .... hrm ....). Så kolla spelschemat och släng in lite favoriter! Eller länka upp här i tråden om de inte finns där. Ha det gott! Redigerat 24 juni 2009 av cborg
Memphis Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Kul idé! 🙂 Jag ska kanske dit. Lade till låtar me de två band jag mest vill se. Korn Mustasch
cborg Postat 24 juni 2009 Trådstartare Postat 24 juni 2009 Nice. 🙂 Hittade just lite DAF som jag faktiskt lyssnade på nån gång som ung. Så himla otajt det är!! Suveränt. 🙂
laxlaxlax Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Så himla otajt det är!! Suveränt. 🙂 ms20 plus sq-10ans 12-stegssequenser. 2/3-takt FTW 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.