Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej!

Jag undrar vem som är intresserad av att bidra med sin musik till en informationsfilm om sjukdomar vi producerar.

Vi har dessvärre inte möjlighet att ge någon kompensation annat än (möjlig) ära och berömmelse...

Tänkt oss elektroniskt.. utan märkbar (tydlig) sång.

Kan tänka om om något spännande dyker in.

Var god kontakta mig på timbeng (snabelA) gmail.com

Vänligen,

Tim

Redigerat av timbeng
Annons
Postat

Tjenis!

Jag måste få tacka till alla som skickat musik och visat intresse.

Av den musik jag har hört så håller den hög kvalité i mina öron!

Tänkte svara på vanliga frågor jag fått.

Sjukdomar.. Vadå för sjukdomar?

Svar: Hudsjukdomar ex: Acne, Perioral dermatit, Vitiligo, psoriasis mm.. Än så länge är det 2 filmer som ska göras. En film/sjukdom.

Hur långa är de?

Svar: Runt 5 Min/st.

Upplägg?

Svar: Intervjuar människor som har (haft) Sjukdom. Samt en Dermatolog som svara med fakta. Tänkt Musik vid prestationer, miljöbilder mm.

Var kommer den att visas?

Svar: Vänder sig till yngre människor, skolor, skolsköterskor, kommer även att finnas på internet. Filmerna kommer att vara på flera språk och på så sätt även vända sig till utlandet och nya svenskar på deras språk, osv.

Än så länge är vi bara i inspelnings fasen. Så musik kommer ju först vid redigeringen tänkte att man ska vara ute i god tid.

Hoppas jag lyckades svara på era frågor. Har nu fler är det bara att höra av sig.

Vänligen,

Tim

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.