SadamJR Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Funderade lite över vilket kunde vara det sämsta bandet/artisten genom tiderna utan att vara en ren parodi. Var lite inne på Styx men lutar just nu mera åt Freddie&The dreamers som faktiskt hade ett antal hits. Några förslag? Enjoy:
slejnard Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Haha men det lät väl å såg ändå ut lite tidsenligt tycker jag 😄 Själv älskade jag 80-tals hårdrock då det begav sig men nu låter det ofta pinsamt...så musik kan ju vara ett mode. Men ett band jag tyckte var dåligt redan då var Spider. Har en LP med dem...
Vallhagen Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 men nu låter det ofta pinsamt... Indeed... Det mesta har liksom INTE åldrats med värdighet. Ett par riktigt sköna efterhandsbottennapp är Sledgehammer, Angel Witch och svenska Heavy Load. Självklart tronar de alla i vinylhyllan här. Svenska Mercy var visst inte SÅ bra heller... Men ALLRA sämst genom tiderna? Måste väl va nåt stockaitkenwatermanprojekt. Rick Astley kanske. Och STYX är ju för fan bra 😄
Valle Postat 24 juni 2009 Postat 24 juni 2009 Fan, jag tycker sådant här är svårt... "sämst genom tiderna", liksom.... Fast, OK, lite så här i förbihasten: James Blunt! Alternativt, Eiffel 65.
debatt Postat 25 juni 2009 Postat 25 juni 2009 (redigerat) Gula kalsonger tycker jag var ett dåligt lokalt helt okänt band, som tydligen hette samma som ett annat band som var... relativt okänt. Slask (ett lokalt punkband) var ju rätt kassa om man tänker efter. Arvid Tuba har iofs gjort en enda bra låt, men annars så... Redigerat 25 juni 2009 av debatt
tomazopantera Postat 29 juni 2009 Postat 29 juni 2009 Gula kalsonger tycker jag var ett dåligt lokalt helt okänt band, som tydligen hette samma som ett annat band som var... relativt okänt.Slask (ett lokalt punkband) var ju rätt kassa om man tänker efter. Arvid Tuba har iofs gjort en enda bra låt, men annars så... Gula kalsonger var ju ett roligt namn iaf 😉 Kent och Inxs är två grupper som garanterat inte åldras med värdighet. Annars ligger "Scotch" bra till, italiano-synth från -82 -83 av värsta sort. Om någon minns?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.