Jump to content
Annons

Recommended Posts

DieHard (oregistrerad)
Postat

Någon som har koll på priserna i Stockholm, någon som är billigare, eller någon som är dyrare som man bör undvika? Behöver slipa om banden på guran.

Annons
Postat (redigerat)
Någon som har koll på priserna i Stockholm, någon som är billigare, eller någon som är dyrare som man bör undvika? Behöver slipa om banden på guran.

Gitarrteknikerna på JAM (Roslagsgatan 14) är jävligt duktiga, seriösa yrkesmän.

Priserna är väl ungefär lika i hela stan, sen har du ju legenden Paul Guy på Södermalm (Katarina Bangata 65)

http://www.guyguitars.com/sv/Reparationer/setup.html

Mvh

Björn

Redigerat av Burnie
DieHard (oregistrerad)
Postat

Tack för det, Burnie. Misstänkte väl att det är ungefärliga priser men glömde fråga också om kvallen så bra att jag vet det med. Får väl ta och släpa med mig guran nån dag här under sommaren.

Postat
Tack för det, Burnie. Misstänkte väl att det är ungefärliga priser men glömde fråga också om kvallen så bra att jag vet det med. Får väl ta och släpa med mig guran nån dag här under sommaren.

Allt flyter och allt ska dö, så jävla skönt "statement"

Jag ler varje gång jag läser det 🙁

Mvh

B

DieHard (oregistrerad)
Postat
🙁

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.