Palm (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 (redigerat) Hej folks, får väl morsa jag oxå då i stället för att bara lurka runt. Amatörveteran som en gång i tiden bytte min MS 10 mot ett kassettdäck, vilket perfekt speglar mitt affärssinne. Undviker att hinka bira framför Sportlördag till förmån för att hinka bira framför Cubase. Bra musik på R är t.ex. Rammstein, Rush och Residents. Haft några perioder i livet med en hel del fokus på ljudskapande - 8-10 års ålder; bisarra ljud, fel hastighet och baklängesinspelningarpå pappas rullbandspelare, 15-20 år; bisarra ljud, fel hastighet, lite syntar och baklängesinspelningar på min egen rullbandare samt medlemskap i diverse punkband. 20-23; Atari ST, tidiga lågbudgetsamplers och en Monopoly. 25-35; tystnad. 35-39- Cubase, Reason VST-pluggar och lite nyinvesteringar på hårdvarufronten. Hoppas jag kan stå till tjänst med lite input i nåt läge, trevlig helg på er hur som helst.. /Palm Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 10 december 2004 av Gäst
slaptap Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Hej Palm å välkommen till ett trevligt forum... 😛
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.