KillwithSkill Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Glad midsommar då på er studionördar! 🥰 Va' blir det? Supa er fulla å spy, bråka, åka på stryk, slå nån på käften. Fulsprit. Fumla med en fylleb*lle som ni inte kan imponera damerna på? Drypa i nåt dike? Eller blir det mojj i regnet och grilla och umgås med närmsta sörjande/kära? Öst/väst-kust? Eller myggiga norrland? Bratfylla på sturefjoll? Husvagn med mamma å pappa? Ta er mod att komma ur garderoben? Sitta å lira 360 med polarna? Ha kopiöst mkt sex med tjejjen/ killen? Segla, åka vattenskidor? Grodans runt den där stången? Sill & nubbe? Grilla? Försöka vara snubben med guran runt elden? Sova? Skita i allt? Så... vad blir det? Jag ska iaf på tokfest ut på landet. Bortåt 100 pers. Med det klassiska sillunchen och nubbe. Badtunna, Bastu, brännboll, grilla, dunka nån kubik öl mm... förmodligen spela lite musik oxå... Ha det gött! 😄 //mr kill
slejnard Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Glad midsommar mr Kill Ja grilla blir det. Plats oklar än. Öl å jam med 96% säkerhet! BURP
Claes Holmerup Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Det blir, i vanlig ordning, en trevlig tillställning i hemmets lugna vrå. I år blir det tillsammans med fästmön (förstås) och med hennes pappa och min mamma, som är de som finns kvar av våra föräldrar. Jag kanske smuttar lite på en öl, men det troligaste är att det blir ett stort bruk av outspädd Coca-Cola. Bara en sådan sak! 🥰 Har aldrig varit mycket för dessa stora supefester, men de som uppskattar baksmälla får så gärna ha det... 😄😄 Nåja - en glad midsommar på er, allihopa - oavsett hur ni firar. 😄
laxlaxlax Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Jag och gänget skulle dra på cykelfärd till småländska gränsen. Det skulle bli en trevlig utflykt och vi skulle stanna på vägen. Men jag fick maginfluensan en dag när jag var på jobbet. Så istället är jag hemma, läser fantasy och dricker vatten.
Memphis Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 (redigerat) Jag skall sova hela midsommar tänkte jag. Bara för att det är skönt. 😉 Okej, blir antaligen grillning o bärs med vänner. Och så ska man jobba dagen efter.. 😄 Men glad midi-sommar era audiofiler! 😄 Redigerat 18 juni 2009 av Memphis
DieHard (oregistrerad) Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Nja här blir det ingenting. Gick å trampa snett med ena foten så jag har lite svårt att ens stå upp. Så här blir det inget gjort.
debatt Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Va fan!! Lunginflammation, maginfluensa, skadad fot.... Är "alla" sjuka eller skadade?
anarkisten1 (oregistrerad) Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Jag är frisk i alla fall fysiskt, ska tapetsera och mecka el och sätta taklist. Så det blir alkohol fritt (fram) när mörkret infaller. Glad Midsommar.
Claes Holmerup Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Va fan!! Lunginflammation, maginfluensa, skadad fot.... Är "alla" sjuka eller skadade? Det är bara undanflykter för att de ska kunna stanna hemma och pilla med musik i stället för att sticka ut och supa och slåss, som alla normala svenskar gör... 😄 Musiker är ett släkte för sig... 😉
Anders F Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Det är bara undanflykter för att de ska kunna stanna hemma och pilla med musik i stället för att sticka ut och supa och slåss, som alla normala svenskar gör... 😄 Musiker är ett släkte för sig... 😄 😉 Glad midsommar på er alla. Jag tar en semester i morgon, hälsar på päronen och min flickvän. MVH Anders
Burnie Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Glad midsommar på dig själv KWS, Själv ska jag sätta mig på cykeln med gitarr och en flaska brännvin för att bege mig till en god väns traditionella midsommarfest och inmundiga sill och Hallands fläder, och underhålla med Taube och Bellmans odödliga mästerverk....... Mvh Björn
DieHard (oregistrerad) Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 (redigerat) Det är bara undanflykter för att de ska kunna stanna hemma och pilla med musik i stället för att sticka ut och supa och slåss, som alla normala svenskar gör... 😛 Musiker är ett släkte för sig... 😄 😉 Ja men tur i oturen så har jag ju fyra låtar som jag bara saknar gitarrerna på. Och eftersom jag inte kommer lyfta häcken förutom för gå på toa eller äta så vet jag vad jag ska göra idag. 😄 Men helt allvarligt, vem har inte varit ute på krogen eller fest och det har varit ganska så tråkigt och man önskar att man hellre suttit hemma och pillat med musiken istället? Redigerat 18 juni 2009 av DieHard
KillwithSkill Postat 19 juni 2009 Trådstartare Postat 19 juni 2009 Själv ska jag sätta mig på cykeln med gitarr och en flaska brännvin HEHEHE!
Björn Olsberg Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Tjenare, här blir det städat fram till 18-tiden (tjejen har barnföreställning i Uppsala så jag får vänta med nubbarna). Men sen bär det ut till Roslagen. Ha en skön midsommar, alla!
Hellpig Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Här e det sjukt också. Åkte på en brakförkylning med feber och grym hosta för ett par dagar sedan men eventuellt blir det en kort runda ut till skogen där svärmor bor. Det hade varit trevligt men jag är inte säker på om jag pallar med det. Dricka lär det inte bli mycket av...
SMichael Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 sill och ny päror i goda vänners sällskap.. Glad midsommar på alla goa glada..
Valle Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Midsommar och Nyår är mina ALLRA käraste högtidsdagar på året — inte ens julen kommer i närheten (och påsken är totalt överflöd). Dessa två högtidsdagar firar jag nästan alltid hemma hos mig, med familj och vänner, i ett sjuhelvetes party. Idag blir intet annorlunda! Och... just det, ja... Ingen Midsommarfest utan äkta, härlig, nostalgisk DANSBANDSMUSIK! HA! (Kan någon ge DieHard mun-mot-mun... tror bestämt han kollapsade just.) Glad midsommar på er allihop!
Freddy Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Det blir det klassiska här med... Grill. sill och nubbe ute på landet med ett 20-tal vänner. Bra fint med midsommar, dock verkar vädret svika. Men glad kan man vara ändå 😉 GLAD MIDSOMMAR!
Becker Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Jag verkar vara den enda som ska tillbringa midsommarafton åt att jobba.... 😄 Glad midsommar på er iaf!
Gain Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Jag ska iaf på tokfest ut på landet. Bortåt 100 pers. Med det klassiska sillunchen och nubbe. Badtunna, Bastu, brännboll, grilla, dunka nån kubik öl mm... förmodligen spela lite musik oxå... Samma lika - minus brännboll och 90 pers färre, kanske blir tokigt ändå 😄
Gäst Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Va fan!! Lunginflammation, maginfluensa, skadad fot.... Är "alla" sjuka eller skadade? Vad bra, jag är inte ensam 😄....:/.. Akuten igår (problem med magen, kräkts lite blod och får magsyra i halsstrupen som ger mig öppna sår :S....) så här blir det lungt!
Zim Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Här blir det jag som ska ställa mig o göra hemmagjorda köttbullar på älgfärs alldeles strax! Efter det, käka och ta fram dunken 😄😄 Glad midsommar alla!
Friberg Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Nyss borstade jag rent lite färskpotatis samt lade in snaps på kylning. Nu ska jag åka ånglok och sen blir det sillunch. Glad Midsommar alla, och krya på er ni sjuklingar!
GIGAN (oregistrerad) Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 (redigerat) Fy fan! Krya på er & kom igen 😏 Ska lira ngt tillfrisknande för Er alla i kväll! GIGAN Redigerat 19 juni 2009 av GIGAN
Stoneyoung Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Sköljer halsen med Listerine och sköjer ner med en Fernet. Snart blir det rostbiff och makaroner!😏
Zauron_87 Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Ja haha glad midsommar på er själv kommer jag inte ha så kul ska jobba 15.00 till 22.00 sen upp imöra igen jobba 08.00 till 16.00 OBS men jag kommer ha mitt roliga på söndag då jag ska se AC/DC i GBG 😏
Gäst Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Fy fan!Krya på er & kom igen 😏 Ska lira ngt tillfrisknande för Er alla i kväll! GIGAN Tackar 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.