Debree Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 LÅTNAMN: Cirkus (arbetsnamn) ARTIST: VonFulvuck GENRE: Filmmusik LÅTLÄNGD: 6,14 min KOMPOSITÖR: Debree PRODUCENT: Debree INSPELNINGSÅR: 2004 FORMAT: mp3 STORLEK: 7,14 mb STATUS: demo... LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag En av de första låtar jag gjorde i hemmastudion som jag hittade nu. Tänker inte jobba mer på den men vill gärna ha respons och se vad ni tycker. Kram (till er som tycker den är bra 😕 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Galet och mörkt. Funkar nog klockrent som filmmusik! Mardrömmar eller jagar en galen psykopat/ eller jagad av en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Galet och mörkt. Funkar nog klockrent som filmmusik! Mardrömmar eller jagar en galen psykopat/ eller jagad av en... Måste psykopaten vara galen? Jag tycker att det skulle passa till en ickegalen psykopatjagarfilm också 😕 Beatet är intressant och härligt grönt....orgeln förtappar lite av psykopatkänslan men...ja....varför inte? Cirkusbiten är ganska psykad men den kunde nog varit ännu värre. Jag skulle vilja höra en skrattande clown, för det är nog det läskigaste som finns 😮 Nämen jag tyckte om den här låten. Den var an norlunda. Skicka in den till någon tvivelaktig regisör. Får jag min kram nu? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 10 december 2004 Trådstartare Dela Postat 10 december 2004 Galet och mörkt. Funkar nog klockrent som filmmusik! Mardrömmar eller jagar en galen psykopat/ eller jagad av en... Måste psykopaten vara galen? Jag tycker att det skulle passa till en ickegalen psykopatjagarfilm också 😕 Beatet är intressant och härligt grönt....orgeln förtappar lite av psykopatkänslan men...ja....varför inte? Cirkusbiten är ganska psykad men den kunde nog varit ännu värre. Jag skulle vilja höra en skrattande clown, för det är nog det läskigaste som finns 😄 Nämen jag tyckte om den här låten. Den var an norlunda. Skicka in den till någon tvivelaktig regisör. Får jag min kram nu? 😄 Klart du får din kram! 😮 Ja, lite galnare kunde det nog varit. Ska se om jag hittar någon skum regissör.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 jag hade gärna sett att ljudbilden hade karusellsnurrat i cirkuspartiet och att det skulle vara lite mer galet och höga irriterande synthdisonanser. Bra med den monotoniska slingan. Jag gillar början bäst. Skön stämning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Kul, bra tipps från Pluffo om clownen. Jag skulle nog vilja korta ner den till runt 5.oo- max 5.30. Men om du inte tänker jobba mer med den så........! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.