Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Tjo!

Sitter och grejar med en liten låt här, fundera över ljudet. Det sak tilläga att jag inte sitter på några monitorer nu utan att bar sunkiga datorhögtalare. Någon som vill slänga lite kritik.

Kan dock tänka att det övre registret är rätt högt, då jag inte fattar något ur dessa högtalare. Här låter det bra i alla fall 😮.

http://www.speedyshare.com/185721179.html

Någon admin/moderator som kan tänka sig hjälpa mig. Jag kan inte posta i Låt Kritik :S.....Får felmeddelande att jag inte har tillstånd till det.

Redigerat av Gäst
Annons
Postat (redigerat)

Byt plats på pianot å sången. Det blir nog bättre. Hellre en sångerska med kompande piano än ett semi-tradigt piano med en stackars flicka som blir dränkt av ett jätte piano. Annars var det naturliga klanger i sej på sounden.

Keep up the good!

(Edit: Formulerar som en kratta.)

Redigerat av freddie
Postat

Good. Jag ska se över det sedan. Jag hade ett problem med att pianot (kanalen) alltid drog upp sig till +4,8DB. Samma problem nu antar jag när jag exoprterade. Hade en tråd om det förut men ingen som löste det :S.....Men det fixar sig tillslut.

Postat
Good. Jag ska se över det sedan. Jag hade ett problem med att pianot (kanalen) alltid drog upp sig till +4,8DB. Samma problem nu antar jag när jag exoprterade. Hade en tråd om det förut men ingen som löste det :S.....Men det fixar sig tillslut.

Är inte säker men det kan vara så om man köra med A alltså automatisk som ändrar sig, kanske är det 🥰

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.