6coin9 Postat 16 juni 2009 Postat 16 juni 2009 (redigerat) letar efter bandmedlemmar till ett rock band med lite punk inslag kanske? runt höga kusten, kramfors eller Nora för att vara precis , är ny i länet men replokal och sån skit finns ingen jätte erfarenhet krävs, allt är av intresse det är helt enkelt musiker jag letar efter inte ett helt band, äh va fan. Ni fattar kom igen nu!!! ps. om inte här så maila "blackpike1@hotmail.com" jag kan maila lite på det jag gjort so far, hör av er Redigerat 16 juni 2009 av 6coin9
Charlietta Postat 10 juli 2009 Postat 10 juli 2009 letar efter bandmedlemmar till ett rock band med lite punk inslag kanske?runt höga kusten, kramfors eller Nora för att vara precis , är ny i länet men replokal och sån skit finns ingen jätte erfarenhet krävs, allt är av intresse det är helt enkelt musiker jag letar efter inte ett helt band, äh va fan. Ni fattar kom igen nu!!! ps. om inte här så maila "blackpike1@hotmail.com" jag kan maila lite på det jag gjort so far, hör av er de e de här ja menar... suger så fett att bo i norrland, därför jag drar!
6coin9 Postat 13 juli 2009 Trådstartare Postat 13 juli 2009 de e de här ja menar... suger så fett att bo i norrland, därför jag drar! oh my, got your point. kommer du härifrån trakterna eller? kommer från sundsvall original. men nora/höga kusten verkar lite vekare HJÄLP FFS
Charlietta Postat 21 juli 2009 Postat 21 juli 2009 oh my, got your point.kommer du härifrån trakterna eller? kommer från sundsvall original. men nora/höga kusten verkar lite vekare HJÄLP FFS från stockholm men bott i härnösand sen ett år typ.. flyttar hem igen nu dock... men härnösand ska ju va en sån musik stad har ja hört,, (dock inte sett)
JimmyN Postat 1 augusti 2009 Postat 1 augusti 2009 från stockholm men bott i härnösand sen ett år typ.. flyttar hem igen nu dock... men härnösand ska ju va en sån musik stad har ja hört,, (dock inte sett) Det är bara kärleksfulla människor som blir bjudna =D (Härnösandsbo)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.