maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 (redigerat) LÅTNAMN: hello snow ARTIST/GRUPP: electric shark blowjob GENRE: electro LÅTLÄNGD: 2:43 KOMPOSITÖR:maxmaxmax PRODUCENT:maxmaxmax FORMAT: mp3 STORLEK: 2,4 STATUS: prao LÅTLÄNK: Your browser does not support the HTML5 audio tag tänkte testa hur det var att göra sån här musik istället. och tack alla electrofarbröder för inspiration! EDIT: glömde låtlängd EDIT2: bytte låtlänk Redigerat 10 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosshog Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Hm. Min burk säger att filen är 0kb stor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 (redigerat) angelfire hade visst inte tagit filen för vad den är. försöker igen, håll ut. EDIT: fixat! Redigerat 10 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 (redigerat) Skitbra! ( e de säkert att du e en puritan?) Redigerat 10 december 2004 av Reason Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Lite Teddybears Sthlm goes Pink Floyd i nutid över det hela. Förbannat bra... Hur har du fixat trummorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Reason: tack! Kringlan: Blandat, lite reason och lite saker som ligger utspridda i studion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Utan Namn Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 skön. fick lite radiohead känsla på den. nästa gång så gör den fett deppig så är det ännu mer radiohead! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Einar Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Som sagt: meget dajlitt! och dessutom en proffsig prod. inga invändningar, lägg upp mer tack! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Mycket bra! Jag är övertygad om att du gjort något liknande förut, eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 Störande som attan att jag inte kan lyssna. Laddat hem filen, men den bara vägrar i alla mina players. 😮 Vad ska jag göra? Har inte lyckats tidigare med någon samma kaliberlåt heller... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 (redigerat) joachime: nepp, första. bara akustiskt annars, mest 60-pop. einar: tack snälla. fast mer kommer nog inte, det här var mest på låssas. Neko: konstigt! någon här borde kanske kunna klura ut vad felet är. någon? EDIT: svarade neko Redigerat 10 december 2004 av maxmaxmax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 joachime: nepp, första. bara akustiskt annars, mest 60-pop. einar: tack snälla. fast mer kommer nog inte, det här var mest på låssas. Vill höra, även om det var på låtsas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 13 december 2004 Dela Postat 13 december 2004 mycket trevlig låt. Bra jobb!😏 fast vad var det där i slutet?hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Max, sluta omdelbart med det där och ta fram vibraslapen istället!! 😄 Nä, jag skojar, du kan nog lattja in i vilken genre som helst och briljera och den här var rätt trollbindande måste jag säga. Din vox passar bra i sammanhanget också. Gillar Kalibern bättre ändå...... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
karl Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Inte helt fel stuk på harmisar och sång och gitarren var bra...men gillar inte riktigt rytmerna.... men vad fan då...KÖR PÅ Du har en bra vox 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nattvaktaren (oregistrerad) Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Va ska du med mig till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Faan jag kan inte lyssna. Tankar hem den och kan inte öppna =(. Vill ju lyssna ju 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sylvain (oregistrerad) Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Nice work. The only criticism I could is about the small synth wich destroyed my ears with its (too) high frequecies. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 Faan jag kan inte lyssna. Tankar hem den och kan inte öppna =(. Vill ju lyssna ju okej: calling doctor sound. någon som fattar varför addic59 och Neko inte kan öppna mp3orna? De är exporterade som "mpeg layer 3" direkt från cubase, 128 kb, 44100. Djbox: det hör till innehållet i låten att slutet är jobbigt. Jag hatar det ljudet som satan, och kved varje gång det kom dit. Hammagrella: jag lovar - lovar - vibraslap på nästa låt. nattvaktaren: en hel del, har jag ju sagt. hör av dig när du har tid, materialet hopar upp sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PerkaBalo Postat 14 december 2004 Dela Postat 14 december 2004 GRYMT bra gjort du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Trouble Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Mycket bra låt. Har du hört Tarwater? eller solvent/lowfish/to roccocorot ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nadom Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 maxmaxmax: töm din inbox så jag kan PM:a dig =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.