Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej! Har ett väldigt jobbigt problem, har prövat Återställa FL, och allt återställs förutom på Samplingarna, Allt är Precomputed Effects, och Normalize osv är inte automatiskt i bockat utan får bocka i detta själv, och finns det någon därute som vet hur jag gör så Normalize är t.ex. i bockad, har provat att återställa men går inte Kicken tex är fortfarande inte automatiskt Normalized som den ska vara när man startar,

Om du vet hur man gör så Precomputed Effects blir i bockad, så även Normalize osv blir i bockat som det brukar vara har prövat över allt om det är någon som vet hur jag ska gå tillväga för jag har återställt, och om jag ominstallerar FL måste jag ominstallera allt annat.

Hoppas ni vet vad jag menar...

"Klicka på en samplingstyp kick eller snare och kolla på Precomputed Effects det ska vara kryssat och lyser men jag behöver göra allt manuellt på något konstigt sätt har jag gjort något som gör att Normalize inte lyser osv."

Annons
Postat
och om jag ominstallerar FL måste jag ominstallera allt annat.

Måste du? O.o

Eventuella installerade VTSor är väl inte knutna till FL, inte mina i alla fall. Är väl bara att installera om FL och göra en ny VST scan i FL så alla VSTor hittas igen. Nåväl, jag har varit uppe hela natten så finns kanske något problem jag inte kan se ☺️

Lycka till i alla fall 🙂

Postat

Ominstallerad, märkte att Normalize och de andra effekterna är aldrig i kryssade utan, det var någon konstig tanke jag fick på hjärnan.

Postat
Ominstallerad, märkte att Normalize och de andra effekterna är aldrig i kryssade utan, det var någon konstig tanke jag fick på hjärnan.

Det skulle vara riktigt smidigt dock, jag hade diggat den funktionen.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.