debatt Postat 14 juni 2009 Postat 14 juni 2009 (redigerat) Hellu! Har ni varit med om något bra, något litet enkelt som gjort en medmänniska glad? För inte så länge sedan så åkte bussen fel och jag och en kärring på 80 blev tvungna att kliva av. Vi småpratade en bra stund i ödebygden innan en annan buss anlände. Hon var inte rädd - det kändes bra. Äldre är ju ofta rädda. 😏 //:debatt Redigerat 14 juni 2009 av debatt
laxlaxlax Postat 14 juni 2009 Postat 14 juni 2009 (redigerat) Snälla Debatt, kan du inte skippa att berätta sånt här? Det är osmakligt att läsa om. Ja, som innan du redigerade, berättade om att bajsa på dig på stan. Kul litet spel du håller på med? Redigerat 15 juni 2009 av laxlaxlax
SadamJR Postat 14 juni 2009 Postat 14 juni 2009 Hellu! Har ni varit med om något bra, något litet enkelt som gjort en medmänniska glad? För inte så länge sedan så åkte bussen fel och jag och en kärring på 80 blev tvungna att kliva av. Vi småpratade en bra stund i ödebygden innan en annan buss anlände. Hon var inte rädd - det kändes bra. Äldre är ju ofta rädda. 🙂 //:debatt Menar du att de ofta är rädda för dig?
debatt Postat 14 juni 2009 Trådstartare Postat 14 juni 2009 Det vet man väl att äldre människor är skräckslagna. Det hade jag också varit.
SadamJR Postat 15 juni 2009 Postat 15 juni 2009 Det vet man väl att äldre människor är skräckslagna.Det hade jag också varit. Rädd för vad?
debatt Postat 15 juni 2009 Trådstartare Postat 15 juni 2009 För allt som rör sig. Om man är gammal och skröplig alltså.
debatt Postat 15 juni 2009 Trådstartare Postat 15 juni 2009 Rädd för folk som bajsar på sig kanske? 😏 Ja, de kan få för sig att det är nån tävling.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.