Freddy Postat 16 juni 2009 Trådstartare Postat 16 juni 2009 2p sommarplåga1 poäng till bildassociation Ja, även fast man skriver litet så räknas det! 😆 Tack för din och alla andras röster. Följer utvecklingen med spänning. MER RÖSTER NU!
Freddy Postat 16 juni 2009 Trådstartare Postat 16 juni 2009 2p ångest1p 12-tonsgrejen Tack för din röst, den är nu bokförd!
Freddy Postat 17 juni 2009 Trådstartare Postat 17 juni 2009 Godmorgon och välkommen till dagens temaröstning. Kör så det ryker! Hojt!
Freddy Postat 17 juni 2009 Trådstartare Postat 17 juni 2009 Ångest har vi haft för men en psalm vore grejer. Ångest verkar dock vara aktuellt igen 😉 Ge oss dina röster vet jag, var med och påverka utgången!
Freddy Postat 17 juni 2009 Trådstartare Postat 17 juni 2009 OK. Här är mina röster. 2p. Psalm 1p. tolvton Gracie! Nu vill jag ha lite middags-röster med 🙂 ...bitte schön.
slejnard Postat 17 juni 2009 Postat 17 juni 2009 Jag tycker att det vore grymt fräckt av dig Freddy att låta alla rösta och sen skiter du i oss och hittar på nåt helt annat tema! 😄 Shit så snopna vi blidde då...
Freddy Postat 18 juni 2009 Trådstartare Postat 18 juni 2009 (redigerat) Jag tycker att det vore grymt fräckt av dig Freddy att låta alla rösta och sen skiter du i oss och hittar på nåt helt annat tema! 😆 Shit så snopna vi blidde då... Genomskådad... 😎 Imorgon vid midnatt stänger röstlokalen för evigt, var med och skriv historia. Rösta på ditt favorittema asap or slejnard kommer hem till er och tvångsmatar er alla med palt eller sur gammal sill! Redigerat 18 juni 2009 av Freddy
Freddy Postat 18 juni 2009 Trådstartare Postat 18 juni 2009 Vad åt ni till lunch? Jag åt en sallad med tema kyckling.. apropå det.. rösta på favorittemat nu!
sixties Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 studio festival nr 18 hade ångest tema: Administrationen för Forumfestival #18 inbjuder härmed allmänheten följande tävling Till minne av Ingemar Bergman Höstsonat en studie i ångest Tävlingsbidrag ska 1) täcka tre ångestfaser: tillbakahållen ångest (frustration) utlevd ångest (explosion) efter utlevelsen (regression) 2) vara mellan 1½ och 4 minuter långt. 3) ha ett namn. 4) levereras i mp3-format, 192 kbps och utan taggad information (anonymt).
The_CyBorg Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 studio festival nr 18 hade ångest tema: Administrationen för Forumfestival #18 inbjuder härmed allmänheten följande tävling Till minne av Ingemar Bergman Höstsonat en studie i ångest Tävlingsbidrag ska 1) täcka tre ångestfaser: tillbakahållen ångest (frustration) utlevd ångest (explosion) efter utlevelsen (regression) 2) vara mellan 1½ och 4 minuter långt. 3) ha ett namn. 4) levereras i mp3-format, 192 kbps och utan taggad information (anonymt). Passande då om nummer 28 också blir ångest, och 38 och 48 och...
morgonte (oregistrerad) Postat 18 juni 2009 Postat 18 juni 2009 Och här är morgonte:s preferenser (utan att snegla på ställningen) 😆 1. Vart i världen? - 2 poäng 2. Psalm -1 poäng
Freddy Postat 19 juni 2009 Trådstartare Postat 19 juni 2009 Sista röstningsdagen idag! Ta en paus i pratet om dåligt väder och släng in en röst! Nuvarande ställning: Ångest - 15 Bildassociation - 13 Musikvideo - 12 Vart i världen - 11 Psalm - 11 Sommarlåt - 10 GLAD MIDSOMMAR!
The_CyBorg Postat 19 juni 2009 Postat 19 juni 2009 Ta en paus i pratet om dåligt väder och släng in en röst! Nej för sjutton, prata på om det dåliga vädret och känn ångestens demoner komma över er 😄
Freddy Postat 19 juni 2009 Trådstartare Postat 19 juni 2009 Nej för sjutton, prata på om det dåliga vädret och känn ångestens demoner komma över er 😄 HAHA! ja, precis. Glad midsommar på dig cyborgen! 😄
Freddy Postat 19 juni 2009 Trådstartare Postat 19 juni 2009 2p till bildassociation1p till Ångest Nubben ligger på kylning och poängen rullar in, fint.. Ös på!
The_CyBorg Postat 20 juni 2009 Postat 20 juni 2009 HAHA! ja, precis. Glad midsommar på dig cyborgen! "Glad" midsommar på dig också...
slejnard Postat 20 juni 2009 Postat 20 juni 2009 Spännande. Rösta nu annars kommer jag å daskar till er med surströmmingen!
The_CyBorg Postat 20 juni 2009 Postat 20 juni 2009 Spännande. Rösta nu annars kommer jag å daskar till er med surströmmingen! 😛 Men deadline för röstningen var väl 00:00 natten till idag?
sixties Postat 21 juni 2009 Postat 21 juni 2009 vad beslutar den enväldige dommaren att det blir för tema? för den som inte sett så kan man remixa studioforums meste festival vinnare Signerts band swedish for beginners före 4 juli. det ärt en låt som vunnit en av de tidigare festivalerna! magical machines heter den. http://www.myspace.com/swedishforbeginners
Freddy Postat 22 juni 2009 Trådstartare Postat 22 juni 2009 Ursäkta dröjsmålet! Midsommar-festen ville aldrig ta slut 🙁 Nu kör vi här.. Helt diktatoriskt kommer jag att göra en kombination av de två mest populära tema-valen, bildassociation och ångest. Eftersom ångest har förekommit tidigare så tycker jag det är dumt att köra en ren ångestfestival till. Jag slänger upp en tråd med mer ingående regler osv ikväll när jag kommer hem. Cheers! /F
Carl Cadello Postat 22 juni 2009 Postat 22 juni 2009 Kanske man ska göra en musikvideo till ångest/bildassociationslåten. 🙁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.