Nudel af Ludenben Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 😏 Do they know it's Christmas? Probably. But don't they know it sounds horrible?
robertus Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Låten är ASBRA. originalet från 1984 vill säga. Tydligen är det svårt att hitta artister som kan sjunga nuförtiden. Det viktigaste är kanske att man kan dansa.. 😏
speed-focus Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 (redigerat) dizzee rascals rap och the darkness gitarrer känns ju lite malplacerade... Redigerat 10 december 2004 av speed-focus
MusicGene Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 (redigerat) hähähä 😉 Men visst är det julstämning i låten, och fin text om de fattiga osv. edit: Oops! Visste inte att det var en ny version. Den nya var helt klart mycket sämre. Usch vad onödigt! Redigerat 10 december 2004 av MusicGene
robertus Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Oops! Visste inte att det var en ny version. Den nya var helt klart mycket sämre. Usch vad onödigt! Sa ju de 😉
android Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Det viktiga är väl att alla de härliga artisterna får visa upp att de verkligen bryr sig om de fattiga... 😉
lavrell Postat 13 december 2004 Postat 13 december 2004 Detta måste vara det största mixningstekniska skämtet jag nånsin hört 😆
MagnusBryngelsson Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 (redigerat) Låter min tystnad ge er min åsikt.... 😆 Redigerat 14 december 2004 av MagnusBryngelsson
Katla (oregistrerad) Postat 14 december 2004 Postat 14 december 2004 Det viktiga är väl att alla de härliga artisterna får visa upp att de verkligen bryr sig om de fattiga... 🙂 Kan bara hålla med. Geldof och Bono får man väl kanske ta på allvar men många är där bara för att synas på TV och få lite positiv PR. Nu ska de ju tydligen spela in en ny version av "We Are the World". Jag undrar om Michael Jackson ställer upp?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.