forsbergmusik Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Tjenare tjenare ! Jo, ska gå rakt på sak, jag söker en hyfsat bra beatmaker som kan producera lite beats till kommande mixtape. De beats jag letar efter ska bara proddas till mig, sen vill ajg att beatsen ska vara attityd i med en glad känsla lite sommar feeling om jag säger så. Får gärna vara flöjdet guitar masser ! Nu kanske du vill höra mig med ? SENASTE: forsberg - sån är jag PS: låten är en session, men förmodar att ni vill ha det nyaste verket hehe. Hoppas att nån är intresserad ! 😄
niklus Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Tjenare tjenare ! Jo, ska gå rakt på sak, jag söker en hyfsat bra beatmaker som kan producera lite beats till kommande mixtape. De beats jag letar efter ska bara proddas till mig, sen vill ajg att beatsen ska vara attityd i med en glad känsla lite sommar feeling om jag säger så. Får gärna vara flöjdet guitar masser ! Nu kanske du vill höra mig med ? SENASTE: forsberg - sån är jag PS: låten är en session, men förmodar att ni vill ha det nyaste verket hehe. Hoppas att nån är intresserad ! 😎 Måste faktiskt säga att jag blev positivt överraskad på din röst. Du har grymt skönt röstläge och mixen låter ju fullkomligt lysande i mina öron! Var bor du förresten? Tyvärr är jag ingen beatproducent, jag var bara tvungen att kommentera 😛 Lyssna gärna på min musik på myspace.com/hoodrapmusic också och hojta om du är sugen på collab 😄
Gäst Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Har mest sysslat med oldschool hip-hop, tänk new york och funk, men jag kan fixa det här med. Hör av dig på msn: affe110@hotmail.com
Pesek Postat 10 juni 2009 Postat 10 juni 2009 Från Linköping? Kanon det är min hemstad det med serrö 🙂 Du har bra röst och artikulerar orden bra. Kan bli bra detta. Jag ska fundera lite, har en hel del hiphop på lager, både mer modernt och old school. PMA mig gärna med lite mer info om dig och vad du gjort tidigare. Bra jobbat 🙂
manel Postat 16 juni 2009 Postat 16 juni 2009 Låter fint.. Nu är jag kanske ingen beat bakare.. Men jag blev rätt taggad till att göra en colab om du vill =) här är en låt om du undrar hur jag låter.... http://www.speedyshare.com/876662656.html
djemilione Postat 4 oktober 2010 Postat 4 oktober 2010 Tja... checka mitt senaste verk... kontaka mig via msn om du kan.. fransman_nr1@hotmail.com Hörs! /Dj EmiliOne
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.