Lee Postat 8 juni 2009 Postat 8 juni 2009 Vacker så det nästan gör ont. Och ljudet gick inte av för hackor heller!
DieHard (oregistrerad) Postat 8 juni 2009 Postat 8 juni 2009 Snygg och ser så där härligt retro ut. 😄 Lät bra också.
Åke Björnstad Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 (redigerat) Snyggt bygge. Har du belysning bakom skylten "B-G-Amp? Ser ut så på videon. Redigerat 9 juni 2009 av Åke Björnstad
wonderboy Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Skitläcker! När bygger Du en till mig? Min skall vara klädd med svart skinn och hårdrocksnitar! Verkligen bra jobbat!
slejnard Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 Hej Den ser ju himla bra ut och låter bra! Får man vara nyfiken och fråga hur mycket det kostat dig i tid (och pengar)? Bra jobbat! Vill ha...
Bbenderman Postat 9 juni 2009 Trådstartare Postat 9 juni 2009 Min första 30w det är en Ceriatone DC30 (matchless clone)
Freddy Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 "Blixten" är riktigt ögongodis. Låter helt okej med, skulle gärna höra den i en låt. Hur går det till när man "bygger en stärkare"? Köpte du en byggsats eller vad? Vad kostade denna? Hur lång tid tog det? osv. Berätta mer!
Åke Björnstad Postat 9 juni 2009 Postat 9 juni 2009 (redigerat) Byggsatser. http://www.ceriatone.com/index.htm Redigerat 9 juni 2009 av Åke Björnstad
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.