Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Jag har märkt det när jag försöker driva diskusioner att ni hela tiden driver av ifrån diskusioner. Ni borde lära er att skriva i rätt forum, dessutom hålla er till ämnet. Det respeklöst fylla en tråd med påhopp. Se på ämnet musikstilar ca 30 % av inläggen handlar om att de inte gillar mig. Det har inte med ämnet att göra, alla får väl tycka vad de vill utan de skall få öknamn eller bli påhoppade. Jag tycker ni får skärpa er, ni behöver moderator.
robertus Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Just det. 😲 Påhopp är sådant som politiker ägnar sig åt. När man frågar vill man ju ha ett bra svar. Inte så lätt alla gånger 😏
Lundin Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 (redigerat) Varför måste du driva på din egen närvaro hela tiden? Redigerat 10 december 2004 av demoniqus
hackeman Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Vad har du för IP adress, Erik? Jag har en överraskning åt dig... 😄
joachime Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Ni borde lära er att skriva i rätt forum, dessutom hålla er till ämnet. Det respeklöst fylla en tråd med påhopp. Se på ämnet musikstilar ca 30 % av inläggen handlar om att de inte gillar mig. [...] Jag tycker ni får skärpa er, ni behöver moderator. Läs mitt svar i den här tråden: Brukar ni hoppa på folk så mycket?, Ang. mina 2 dagar på forumet.. Läs sedan igenom: Regler för forum.studio.se, viktiga att ta del av Och sluta sedan upp med ditt gnäll! 😄
Vallhagen Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Jag har märkt det när jag försöker driva diskusioner att ni hela tiden driver av ifrån diskusioner. Ni borde lära er att skriva i rätt forum, dessutom hålla er till ämnet. Det respeklöst fylla en tråd med påhopp. Se på ämnet musikstilar ca 30 % av inläggen handlar om att de inte gillar mig. Det har inte med ämnet att göra, alla får väl tycka vad de vill utan de skall få öknamn eller bli påhoppade. Jag tycker ni får skärpa er, ni behöver moderator. 182 inlägg än så länge, och 176 av dom innehåller exakt den retoriska harangen jag citerar här. Du fullständigt översvämmar det här stället med onödigheter Erik. Så snälla, knip igen. Börja med en timme, sedan en dag. Sedan en vecka, sen ett år. Det räcker nu. Många vänliga. /Bengan
Björn Olsberg Postat 10 december 2004 Postat 10 december 2004 Hej Erik. Jag är moderator ännu så länge, fler är på väg in. Du har fått flera anmälningar på dina inlägg. Kom gärna hit, men se också själv till att hålla dig till ämnet och posta relevanta inlägg som hör till ämnet. Det gäller inte bara dig, det gäller alla som är medlemmar här (och som därmed har godkänt våra forumregler). Om någon gör ett påhopp, klicka på knappen Anmäl (det är därför den finns). Kontra inte med att göra påhopp i retur. Den som gör så åker ut. .björn.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.