Jump to content
Annons

Erik borde löägga upp en demo!  

66 röster

1. 1. Erik borde löägga upp en demo!

• 1 JA
      49
    • 2 NEJ
      3
    • 3 näesch, bryr mig inte
      9

Recommended Posts

Postat

inte om den inte inehåller en demo. Läs vad det står under demo-sektionen.

jag hoppades faktiskt på en demo när jag klickade mig in här.

Annons
Erik Hofstein (oregistrerad)
Postat
jooooooo... men diskussionen om att han borde lägga upp en demo har väl i demo sektionen att göra?

Är din kusin Johan en bra eller dålig liknelse?

Jag tror Kringlan har rätt, det hör hemma i off topic, tråden handlar om inget. Kringlan är ganska smart. Den lusar ner här och tar bort uppmärksammanhet ifrån upplagd musik. Klart det är lätt hålla reda på alla forum. Jag själv har svårt för det.

Postat
jooooooo... men diskussionen om att han borde lägga upp en demo har väl i demo sektionen att göra?

Jag tror Kringlan har rätt, det hör hemma i off topic, tråden handlar om inget. Kringlan är ganska smart. Den lusar ner här och tar bort uppmärksammanhet ifrån upplagd musik. Klart det är lätt hålla reda på alla forum. Jag själv har svårt för det.

Max: Erik är lik min kusin Johan, inte du. För mig är det positivt jag skrattar arslet av mig när jag läser hans inlägg som detta över mig :rolleyes:

Tråden hör nog hemma i gallup men snälla.. Admin rensa detta.

Postat
Smickra inte dig själv, jag är inget vidare arg, och uppmärksamheten kommer av att jag inte kan sova och måste hålla mig sysselsatt tills jag kan.

Jag vill bara höra vad du gör för musik så man får en bättre bild av dig, men som det ser ut verkar du inte ha något att lägga upp, kanske m,öjligtvis något chippat? vad vet jag. Men det är löjligt av dig att inte lägga upp något bara för att folk inte lismar över din outgrundliga musikkunskap och allehanda know how. Skit i vad folk tycker om dina inlägg å låt musiken tala för dig istället

Lite besserwisser fasoner du kör med, det handlar inte om det, kallar mig ordmärkare, du själv hänger upp dig på det.. Jag vill inte lägga upp ifrån folk känner mig rättvist, mest för jag inte ha massa kritik som handlar om mig.

Postat

Max: Erik är lik min kusin Johan, inte du. För mig är det positivt jag skrattar arslet av mig när jag läser hans inlägg som detta över mig :rolleyes:

Tråden hör nog hemma i gallup men snälla.. Admin rensa detta.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Det hör hemma där smutsa nu inte ner denna tråden...

Jag borde ansöka om moderator rollen här, ni är helt hopplösa

Postat
SUCK!... yngla aldrig av dig, nu slutar jag skriva på denhär tråden och till dig till du skriver nåt vettigt

Lär dig nu, börjar fan bli irreterande:

https://www.studio.se/index.php?showtopic=6494

Här skriver du påhopp sådanat, SKÄRPNING!!

Postat

Alla borde ha så man kan lyssna på något smakprov av sina alster. Behöver kanske inte vara i en demotråd. Blir många att lyssna på då, men kanske en liten ljudlänk till något i sin signatur.

Postat (redigerat)

Jag bryr mig inte om hans demo men ett foto vore najs att se.

Och då menar jag inte att trycka ut bilden som idolposter. Tvärtom.

Vill bara få bekräftat att han är "äkta" och inte bara ett "troll"/dubbelidentitet

Redigerat av vectro
Postat
Saknar alternativet "lägg ner"... 😄

WORD!!!

Olsberg var är du? Vi saknar dig här. 😆

Om du har ont om tid utnämn ett par moderatorer som reder ut såna här röror.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.