Twilight_Zound Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 Hej alla ni som bråkar.... I dag fick jag min första(Förhoppningsvis enda) Ban från ett forum. Forumet tar upp tankar och ideér ang spelet Operation Flashpoint... Detta är en stor sorg för mig eftersom spelet är FRUKTANSVÄRT kul. Anledningen till att jag blev bannad var att jag uttryckte mig aningen klantigt i en eller flera trådar. Så, man kanske ska tänka efter både en och trettio gånger innan man plottrar ner tankar i ett forum... 😉 /TZ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 9 december 2004 Dela Postat 9 december 2004 Så, man kanske ska tänka efter både en och trettio gånger innanman plottrar ner tankar i ett forum... 😆 /TZ varför i hela fridens namn skulle man tänka till en och trettio gånger om vad man tycker och tänker? ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 jag tror att en del människor skulle må mycket bra av just det resonemanget. Om inte annat så skulle forumet det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 jag tror att en del människor skulle må mycket bra av just det resonemanget. Om inte annat så skulle forumet det. Jag håller med dig kringlan, en del tänker inte efter alls när de skriver inlägg. Det skulle vara bra för detta forumet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kringlan Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 (redigerat) Exakt min åsikt. Redigerat 10 december 2004 av Kringlan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 10 december 2004 Dela Postat 10 december 2004 jag tror att en del människor skulle må mycket bra av just det resonemanget. Om inte annat så skulle forumet det. Jag håller med dig kringlan, en del tänker inte efter alls när de skriver inlägg. Det skulle vara bra för detta forumet. som dig då. päjs! ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.