spaceman Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Ja nu finns den att ladda ner gratis från Apple iTunes Store. Mer info på: http://www.steinberg.net/en/products/music.../cubase_ic.html
GIGAN (oregistrerad) Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Häftigt 😄 Synd att den bara funkar till Cubase 5. Än så länge, får man väl säga. GIGAN
hefu Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Hittade en schysst sån till Ableton, Logic och PT, men attans va dyr den va! 745:-! Vet hut!
Mats Stålbröst Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Gigan: Gissar att det enbart är Cubase 5 som kommer att kunna fjärrstyras. Om man var lite konspiratoriskt lagd skulle man kunna gissa sig till att det är ett försök från Steinbergs sida att locka fler att uppgradera till den senaste versionen. ☺️ /Mats
GIGAN (oregistrerad) Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Man behöver inte ens vara konspiratoriskt lagd, för att tro det! GIGAN
DrHans Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 (redigerat) Och hur får jag detta att funka i en studio utan Wifi? Har en trådlös router liggandes på vinden om det är till hjälp. Vore kul om det gick att få det att funka. Redigerat 4 juni 2009 av DrHans
Mats Stålbröst Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 Utan trådlöst nätverk är det kört dessvärre, det är enda sättet att få det att lira med Cubase. /Mats
DrHans Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 Utan trådlöst nätverk är det kört dessvärre, det är enda sättet att få det att lira med Cubase. /Mats Det går inte att bygga ett då via min trådlösa raoter, eller måste man ha internet för att bygga ett trådlöst nätverk?
IDF Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 Det går inte att bygga ett då via min trådlösa raoter, eller måste man ha internet för att bygga ett trådlöst nätverk? Näe, uppkoppling behlövs inte. Koppla bara din burk till routern med snöre och skapa ett nätverk som du sedan kopplar upp din iPod touch/iPhone till och sen kör man bara!
Mats Stålbröst Postat 4 juni 2009 Postat 4 juni 2009 Du behöver inte ha tillgång till internet för att sätta ihop ett trådlöst nätverk, det kan ev räcka med din trådlösa router om den kan agera accesspunkt. Då är det bara att låta din dator och din Iphone kommunicera via den. /Mats
DrHans Postat 14 juni 2009 Postat 14 juni 2009 Nu har jag varit uppe på vinden och plockat ner min trådlösa router. Funkar kanon att styra med iphonen. Annu en sak den kan göra. Nu saknar jag bara fler knappar och rattar i telefonen. Först en Undo knapp. Sen mer bara för att det vore kul.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.