Overkill Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 lol, moget. något band hade tydligen satt upp våra dödsannonser på vår dörr till replokalen. så nu ska det polisanmälas.
Gote Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 lol, moget. något band hade tydligen satt upp våra dödsannonser på vår dörr till replokalen. så nu ska det polisanmälas. Jeez... ⚠️ Verkar som de ansträngt sig ganska mycket för att framföra något, men tydligen var det inte tillräckligt viktigt för att prata med er direkt...
Pico Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Nu blev jag sådär ensam igen... 🙂 Skall dra igång med matlagningen. ⚠️
Gote Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Skall dra igång med matlagningen. 🙂 NEJ! GÖR DET INTE!!! ⚠️
Pico Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 (redigerat) regnar nu 🙂 Här har det torkat upp och solen lyser nu. 😄 Edit: ffs, lät som jag gått omkring på området med handduk och torkat opp! ⚠️ Redigerat 3 juni 2009 av Pico
debatt Postat 3 juni 2009 Trådstartare Postat 3 juni 2009 Va fan är detta? Har min tråd gjorts om till en... allmän snacktråd?? Nu har jag bra bild på 11:an, men ingen annan kanal. Måste vara leverantörens fel, ej tvn, boxen, dvd-recordern...
Overkill Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 haha, en kille som var avbytare i ett baseballag i usa fick avsluta sin karriär efter att han blev träffad i huvudet av en boll när han satt på bänken. 😊
Pico Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 haha, en kille som var avbytare i ett baseballag i usa fick avsluta sin karriär efter att han blev träffad i huvudet av en boll när han satt på bänken. 😊 Det var coachens sätt att gå runt LAS. 😄
Recommended Posts