Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Dimman tätnas Diffuserar dessa vrår Deformerar papperet För vilket vi alla står Känner platsen igen mig? Kan vi förväntas förstå När dimman slingrar Manipulerar blå till grå Hur många knivar Kan träs på en tråd Innan blodet projicerar och Pjäsen slutligen når ridå Ovillkorligt dömd Ett straff för vår tid Pulsen skuggas nu som igår Dimman tar åter vid Vad tycks? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Jag ligger högre än både FIdden och Killis liksom! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Krokodil, vad för genre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Det har jag inte reflekterat kring. Kan knappt något om poesi, skriver bara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Om det inte var musikgenre du menade, i det fall att du trodde det var en låttext. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Aha, trodde det var till en låt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Om det inte var musikgenre du menade, i det fall att du trodde det var en låttext. Precis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Hehe, okej. Ja, som vanligt överanalyserar jag enkla saker. Men om det skulle bli en låttext blir det antagligen till något progressivt metal-aktigt. Ungefär det jag pysslar med, eller försöker pyssla med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Inte min sorts text att recensera tror jag. Jag tycker alltid att allt som inte låter som vardagligt tal, och dessutom rimmar på vers, låter styltigt och onaturligt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Jag ligger högre än både FIdden och Killis liksom! Ligger du på övervåningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Ligger du på övervåningen Ja faktiskt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Okej 😎 Tack för din åsikt i alla fall. En till. Fragmentering En spegel i kras Ett splittrat komplex Vässat likt glas Krasande under dina sulor Efter en efter en efter en Bit för bit Spegeln vår verklighet Svart är svart och vit är vit Växer sig absurd Nu en bizarr dröm Ett vansinne konstruerat Vilken, hur, var? Vem? Alltjämt ekande från under dina sulor Förvirring infekterar Vässat likt glas Komplex av fragment Spillrorna i kras Spetsade kroppar Spjutet genom rygg Den schizoida kallelsen Kom, i kaoset är du trygg Så träd varsamt fram Min spegel, min verklighet, mitt sinne Efter en efter en efter en Bit för bit Är komplexet som krasar Splittrat under dina sulor Alltjämt krasande från under dina eviga sulor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 (redigerat) Imorgon ska ja ringa på lägenheter, åka till arbetsförnedring, åka till teve-service, åka till en gammal tant och montera grejer Hur ska ja hinna Edit: Stavfel deluxe Redigerat 21 juni 2009 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Och lyssnar inte på metal heller glömde jag säga. Provat poeter.se? Massvis av dryga posertjejer i 15-årsåldern och patetiska 60-årstanter, men bortsett från det helt okej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 På engelska: Fragmentation Pieces of mirror A shattered complex Sharpened like glass Cracking beneath your soles After one after one after one Piece by piece The mirror; our reality Black as black and whites to freeze Growing absurd Now a bizarre dream An insanity structured Tension fracturing seam Always echoing from beneath your soles Infecting confusion Sharpened like glass Complex of fragments Shards of shattering Impaled bodies The spear piercing spine The schizoid vocation Come, chaos is your sanctuary Thus tread cautiously My mirror, my reality, my mind; After one after one after one Piece by piece The complex which is cracking Shattered benath your sole Constantly cracking beneath your perpetual soles Och ja, jag skriver väldigt fritt. Rimmar när jag känner för det och det är väldigt ostrukturerat. Är inte helt nöjd med denna, den blir lite.. Töntig biland. Men på det stora hela gillar jag den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 "Min psykolog säger att man ska vara kompis med sin ensamhet (fuck her)" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Man kan vara kompis med ensamheten men man kan inte ha sex med den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 Och lyssnar inte på metal heller glömde jag säga. Provat poeter.se? Massvis av dryga posertjejer i 15-årsåldern och patetiska 60-årstanter, men bortsett från det helt okej. Nä, det är llugnt. Är inte ufter någon jätteseriös kritik direkt, gillar bara när andra läser vad jag skrivit. Speciellt såna gulliga enar som här inne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 😎 natti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 God natt, min vän. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 juni 2009 Dela Postat 21 juni 2009 gonatt på er Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodil Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 Nu ska jag se på Six Feet Under, sen sova. Hihi. God natt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 Vad alla sover dårå... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 Vad alla sover dårå... Tradrövar... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 Tradrövar... 😉 Traditionella rövar? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 Tradiga (=tråkiga) rövar. 😕 I motsats till...? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 Tradiga (=tråkiga) rövar. ☺️ I motsats till...? 😕 Ahh, jo tradig förstår jag. Mja, rövar också. Eller, inte att jag förstår mig på rövar, men ordet. 😉 Du vet... eller näe... ja vet inte. [/grahn] 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 I motsats till kulfitta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 and i was a boy from schoooooool Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 22 juni 2009 Dela Postat 22 juni 2009 och så lite guy love på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts