Neosus Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 skulle vilja ha en extern hdd. De e inte så dumt faktiskt! 😆
Micke H Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Tänk efter! Basen för hela din personlighet, hela du, sätts av variabler utanför din kontroll, exempelvis dina föräldrar! Och dina föräldrars personlighet sätts av deras föräldrar, en variabel dom ej kunde kontrollera. Existerar något sådant som fri vilja? Om jag fångar bollen som någon kastar emot mig, fångar jag den därför att jag bestämt mig för det eller för att jag alltid var menad att fånga den?
Gote Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Tänk efter! Basen för hela din personlighet, hela du, sätts av variabler utanför din kontroll, exempelvis dina föräldrar! Och dina föräldrars personlighet sätts av deras föräldrar, en variabel dom ej kunde kontrollera. Existerar något sådant som fri vilja? Om jag fångar bollen som någon kastar emot mig, fångar jag den därför att jag bestämt mig för det eller för att jag alltid var menad att fånga den? Har du överdoserat filosofin idag? 😆
Pico Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Tänk efter! Basen för hela din personlighet, hela du, sätts av variabler utanför din kontroll, exempelvis dina föräldrar! Och dina föräldrars personlighet sätts av deras föräldrar, en variabel dom ej kunde kontrollera. Existerar något sådant som fri vilja? Om jag fångar bollen som någon kastar emot mig, fångar jag den därför att jag bestämt mig för det eller för att jag alltid var menad att fånga den? Basen för hela ens personlighet? Typ en ointonerad, skitbillig Fender-kopia för min del då.
Overkill Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 här sitter jag och slösar bort min dag. å andra sidan har du ju ett par att ta av nu. 😆
Micke H Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Seize the day, I heard him say Life will not always be this way Look around, hear the sounds Cherish your life while you're still around...
Recommended Posts