Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat

Tänk efter! Basen för hela din personlighet, hela du, sätts av variabler utanför din kontroll, exempelvis dina föräldrar! Och dina föräldrars personlighet sätts av deras föräldrar, en variabel dom ej kunde kontrollera.

Existerar något sådant som fri vilja? Om jag fångar bollen som någon kastar emot mig, fångar jag den därför att jag bestämt mig för det eller för att jag alltid var menad att fånga den?

Postat
Tänk efter! Basen för hela din personlighet, hela du, sätts av variabler utanför din kontroll, exempelvis dina föräldrar! Och dina föräldrars personlighet sätts av deras föräldrar, en variabel dom ej kunde kontrollera.

Existerar något sådant som fri vilja? Om jag fångar bollen som någon kastar emot mig, fångar jag den därför att jag bestämt mig för det eller för att jag alltid var menad att fånga den?

Har du överdoserat filosofin idag? 😆

Postat

Basen för hela ens personlighet?

Typ en ointonerad, skitbillig Fender-kopia för min del då.

Postat

Seize the day, I heard him say

Life will not always be this way

Look around, hear the sounds

Cherish your life while you're still around...

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.