Dingbats Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 eller om man gör som när man var liten och tar lite orange färg i luggen 😛 Gjorde aldrig jag 😛
Gote Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Men vad kallar sig gänget som ligger bakom? Borde ju inte vara så svårt att hitta information ifall det är scam eller ej. Precis. Amazon har ju en av deras skivor iaf...
Gote Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Sen vet man ju aldrig om det verkligen är de som har kontaktat dig, eller om det är någon som använder deras namn och goda rykte, men ett annat kontonummer... 😛
Dingbats Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 NU har jag kläder på mig! Fast jag har inte borstat tänderna än.
Dingbats Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Snacka om dåligt jävla minne. Jag går till Facebook, nähä, inget har hänt. Stänger fliken och en halv sekund senare, "åh, Facebook!" och klickar på bokmärket igen. 😛
Krokodil Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Sen vet man ju aldrig om det verkligen är de som har kontaktat dig, eller om det är någon som använder deras namn och goda rykte, men ett annat kontonummer... 😛 Det är antagligen skräp. 😛
Dingbats Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 which one do I cho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ho-ose I forgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet forgeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet forget, forget, forget
Gote Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 Well, I guess if a person never quit when the going got tough, they wouldn't anything to regret for the rest of their life. But good luck to you Peter. I'm sure this decision won't haunt you forever. 😛
Overkill Postat 3 juni 2009 Postat 3 juni 2009 😛 fanns ett waterboy-klipp till höger: http://www.youtube.com/watch?v=uGPYYnA6UD8
Recommended Posts