slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 jAG ÄR SÅ ARG PÅ ER FÖR ATT NI TOG #20000....*mjiiiihihihii* 😑 / 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Lyssnar jag på Walter Becker - Circus Money. Nu behöver jag ju inte köpa några plattor längre. Allt finns ju här. Va härligt med ett saxsolo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Märkligt tyst i huset. Ska va med i en novelltävling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Viss musik suger trots allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Lyssnar jag på Walter Becker - Circus Money. Nu behöver jag ju inte köpa någraplattor längre. Allt finns ju här. Va härligt med ett saxsolo. Nästan ingen av de du nämnt känner jag till. Var har du hittat dem? Hos en viss person? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Vad i helvete håller du på med Janne? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Man delar spellistor på Spotify va? Måste installera ett program? Mitt antivirus vill inte vara med. Hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Nästan ingen av de du nämnt känner jag till. Var har du hittat dem? Hos en viss person? Walter Becker är en del av duon Steely Dan. Vad menar du med en viss person? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Man delar spellistor på Spotify va?Måste installera ett program? Mitt antivirus vill inte vara med. Hehe. Är det inte dax att backa ner lite på virusskyddet. Sluta gå in på snusksidor istället, särskilt såna som slutar med .ru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Walter Becker är en del av duon Steely Dan. Vad menar du med en viss person? Läste om Spotify, man verkar dela spellistor. Tänkte du sökte i en persons musiksbibliotek nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Viss musik suger trots allt. Vad är den fulaste musik du vet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Är det inte dax att backa ner lite på virusskyddet. Sluta gå in på snusksidor istället,särskilt såna som slutar med .ru. Nu fattar jag inte. Såna går inte att gå in på alls kan jag säga. Nån slags spärr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Vad är den fulaste musik du vet? Jag syftade egentligen på en gammal pissig kassettdemo från 1991 med Neutral Milk Hotel, som sen senare gjorde ett par odödliga mästerverk. Men demon är ren dynga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Hur kan man ha hår på ryggen eller svettiga handflator? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Läste om Spotify, man verkar dela spellistor.Tänkte du sökte i en persons musiksbibliotek nu. Har inte kommit så långt än. Sitter bara å spelar musik jag gillar. Walter Becker-låten jag lyssnade på nu hade en en clavinett i kompet. Underbart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Läste en artikel om träning. Att man är friskare om man svettas mycket istället för lite av ansträngning. Märkligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Har inte kommit så långt än. Sitter bara å spelar musik jag gillar. Walter Becker-låtenjag lyssnade på nu hade en en clavinett i kompet. Underbart. Clavinet kan va bra. Wurlitzer bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Vars är alla? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Skulle på konsert lördag, men tror inte det blir så... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 NU skriver inte en ängel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 God natt!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Lyssnar på Steely Dan - Babylon Sisters Längesen man lyssnat på den.. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Skulle på konsert lördag, men tror inte det blir så... Jag såg en jättebra konsert ikväll. Vet inte låtskrivaren men... God natt alla! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Lyssnar på Steely Dan - Babylon Sisters Längesen man lyssnat på den.. 🙂 U gota shake it baby. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 (redigerat) Eftersom Janne inte svarar på tilltal när han slängde upp mig här tidigare men inte berättar hela sanningen. Så här ligger det till. Janne har hotat mig här på forumet vilket jag tyckte var obehagligt. Därför tog jag reda på vem han är och gjorde det klart för honom att jag nu känner till honom så att han inte kan hota anonymt. Då upphörde hoten. Redigerat 25 september 2009 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Grymma musiker det där.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Janne vem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts