SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Ok. Nu när en gammal man har spotify, tack vare Dingbats. Vad ska man lyssna på. Gillar popmusik och vill ha tips om bra sådan. Just nu spelas nåt som heter The Fratellis som låter som Joe Jackson för 30 år sen. Det sista popbandet jag hade koll på var Danny Wilson för 20 år sen. Så vad är den bästa popmusiken nuförtiden? Är plötsligt på ett så jävla bra humör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Nu vet jag när Ventilationskillarna ska komma också... eller rättare sagt, inte varken klockslag eller ens dag... bara under vilken period de kommer... och att de kan komma för besiktning närsomhelst under den perioden, från okristligt tidig morgon till sena eftermiddagen. Dummaste skit jag läst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Fint poem debatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Ok. Nu när en gammal man har spotify, tack vare Dingbats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 ...fast han menar mig! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Jag är en sån person som okända människor kommer fram och pratar med och frågar om allt möjligt. Varför? Är ni det också? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Ok. Nu när en gammal man har spotify, tack vare Dingbats. Vad ska man lyssna på. Dingbats? Det var väl ändå Neosus som fixade Spotify åt dig... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Fint poem debatt! 😉 Danke schön! Tror den går i G. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Jag är en sån person som okända människor kommer fram och pratar med och frågar om allt möjligt. Varför?Är ni det också? mmm....jämt fast det är kul.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Nu vet jag när Ventilationskillarna ska komma också... eller rättare sagt, inte varken klockslag eller ens dag... bara under vilken period de kommer... och att de kan komma för besiktning närsomhelst under den perioden, från okristligt tidig morgon till sena eftermiddagen. Dummaste skit jag läst! Detta håller på att gå illa. Du ska inte stå på dej, du ska lägga dej platt. Lyssnar på Costello Alison på spotify tack vare Dingbats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Alla springer när dom ser mig. Undrar varför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 mmm....jämt fast det är kul.. Jag vet såna som säger att de inte blivit tilltalade på flera år på det viset. Har funderat på denna skillnad. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Vad har jag med Spotify att göra?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 spotify är kung! fan vad tråkigt att man aldrig hinnar lyssna på bra musik....rykten säger att de har tagit bort dylan!!?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Jag är en sån person som okända människor kommer fram och pratar med och frågar om allt möjligt. Varför?Är ni det också? Och så tror de att du är en känd person. Frågar igen, är du lätt att ta för nån annan? Tom Waits Tango till there sore. Låter bra oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Detta håller på att gå illa. Du ska inte stå på dej, du ska lägga dej platt. Lyssnar på Costello Alisonpå spotify tack vare Dingbats. Jen Gloeckner The Charlatans Atomic Swing Kat Vipers Weeping willows Om du inte hört populärmusik på... var det 20 år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Vad har jag med Spotify att göra?? för att din mamm gillar att "spott i fäjj" ! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Och så tror de att du är en känd person. Frågar igen, är du lätt att ta för nån annan?Tom Waits Tango till there sore. Låter bra oxå. Russel Crowe, sa min handledare innan hon nästan svimmade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 JUST JA!!! Weeping Willows.. tackar för den, debatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Alla springer när dom ser mig. Undrar varför. gheyyyyy?? ...skoja bararbaraaa 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Jag har inte Spotfy. Är det bra? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Vad har jag med Spotify att göra?? Ber om ursäkt till både dej och framför allt till Neosus. Är så jävla uppe i varv. Lyssnar på The Bongos - Beat Hotel, har inte hört den på 20 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 JUST JA!!! Weeping Willows.. tackar för den, debatt! I saw your face in a dream last naiiit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Närå.. dom undrar bara vilken rockstjärna jag är men kan inte riktigt greppa vem jag är. Så då tittar dom snett på mig så där som bara...... kineser kan Men när jag säger att jag bara är Grahn då hoppar alla brudar på mig jävla jobbigt det där.. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 ...eller var det bara önsketänkande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 😉 exakt som din mamma gjorde när hon fick din pappas snillibajanna att bli hård när du blev till....med tungan hängandes utanför... 😛 // Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Naana kudden. Tvätta imon 8-13 bokat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts