Memphis Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 okej, fiskmås. Har ni sett den reklamen när två män möts i en hamn och ena häller fiskpinnar över sig medan han andra smetar in sig med en fisk? 🤪 och räcker sedan ut tungan för att se vem som får måsskit först på tungan... 😆"Betta på i princip allt!" 😄 Så sjukt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 okej, fiskmås. Har ni sett den reklamen när två män möts i en hamn och ena häller fiskpinnar över sig medan han andra smetar in sig med en fisk? 🤪 och räcker sedan ut tungan för att se vem som får måsskit först på tungan... 😆"Betta på i princip allt!" 😄 Så sjukt bra. haha.. nä den har jag missat 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 stanna där tack... 😆 Tycker du det är obehagligt med könsorgan eller stjärtar? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 AF! Fiskmåsar var det!... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 nä, om man skulle knopa ihop lite musik kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Vad för musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 umpts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Det finns ful musik oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 (redigerat) Vad för musik? jag vet inte än. antingen ett kickass orkester-stycke till East West kompositionstävling med feta priset. Eller lägga om gitarrerna på senaste pop/akustiska-låten jag gjort med en tjejkompis på sång. Märkte att det var väldigt svårt att lägga trummor till gitarr... blir såklart lättare att göra tvärtom. 😱 Eller skriva på min nya låt som e lite Regina Spektor-inspirerad. Alternativt mixa om metal-låtarna jag gjort med Cruncher. Har ju nya monitorer som sagt. 😄 Kan väl som vanligt inte bestämma mig utan slutar med att jag hänger här.... Redigerat 25 september 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 jag vet inte än. antingen ett kickass orkester-stycke till East West kompositionstävling med feta priset. Eller lägga om gitarrerna på senaste pop/akustiska-låten jag gjort med en tjejkompis på sång. Märkte att det var väldigt svårt att lägga trummor till gitarr... blir såklart lättare att göra tvärtom. 😛 Eller skriva på min nya låt som e lite Regina Spektor-inspirerad. Alternativt mixa om metal-låtarna jag gjort med Cruncher. Har ju nya monitorer som sagt. 😎 Kan väl som vanligt inte bestämma mig utan slutar med att jag hänger här.... Kul att du har många bollar i luften... 😱 Jag har bara 2 i påsen... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Varför i herrans namn skulle man ha en fiskmås i analen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Kul att du har många bollar i luften... 😱 Jag har bara 2 i påsen... 😛 i påsen har jag bara tre... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 i påsen har jag bara tre... 😄 Hur kom den 3:e dit? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Fan ni är ju weirdos hela bunten! 😄😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Varför i herrans namn skulle man ha en fiskmås i analen? Vars ska man annars ha den? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 (redigerat) Varför i herrans namn skulle man ha en fiskmås i analen? Mycket analprat här nu för tiden. Do u approve? Redigerat 25 september 2009 av SadamJR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Hahaha! Nä alltså såhär är det: Att...eeeh....att........ääh Så är det! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 (redigerat) Den här tycker jag om http://open.spotify.com/track/2eUomofxqu973hHJJuIj51 😱 Redigerat 25 september 2009 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Har fortfarande inte spotify. Är det rättvist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 SadamJR! Du kan få en invite av mig om du vill ha 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 SadamJR! Du kan få en invite av mig om du vill ha 😱 Hur skulle detta mirakel gå till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Hur skulle detta mirakel gå till? Skicka din mejladress till min PM så fixar jag det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 God sen kväll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 God tidig morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Yes! Jag tog 00.00-inlägget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Vilken pärs det var ikväll... fy satan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 25 september 2009 Trådstartare Dela Postat 25 september 2009 Det är mycket skrivet här under tiden jag vart ifrån. Fiskmåsar och arslen och om spotify och musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Skicka din mejladress till min PM så fixar jag det Det är tråkigt att va så okunnig nör det regnar manna, men hur gör jag detta? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 25 september 2009 Dela Postat 25 september 2009 Det är mycket skrivet här under tiden jag vart ifrån. Fiskmåsar och arslen och om spotify och musik. Du har väl inte vikt ner dej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts