SadamJR Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Fiskbullar och potäter Äter du en sån där megaburk fiskbullar OCH pära. Har du besök?
Dingbats Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 PUH Nu har jag släpat hem min porta! Vilken jävla pärs! Från Farsta av alla ställen, och den väger ju inte lite.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 PUH Nu har jag släpat hem min porta! Vilken jävla pärs! Från Farsta av alla ställen, och den väger ju inte lite. Du bor i Gustavsberg och får fara till Farsta för att hämta dina paket? 😕
Dingbats Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Du bor i Gustavsberg och får fara till Farsta för att hämta dina paket? 😕 Ja, för han skickade det med jävla Bussgods som har sitt närmsta hämtställe där. Fy faaaan, jag ska aldrig mer bära nånting i mitt liv.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Fast det är ju bara buss till Slussen och sen linje 18 därifrån mot Farsta Strand.. 😕
Memphis Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 igår när jag skulle hämta mina studiomonitorer så räknade jag inte med att de var så stora lådor... och tunga! 😄 blev att konka med sig ena lådan genom stan, med spårvagn och sedan upp till lägenheten, för att sedan åka tillbaka och göra det en gång till! 😛 finns förresten ett ställe i uddevalla som heter Gustavsberg... 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Gör som jag och investera i en sån här. 😕
SadamJR Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 PUH Nu har jag släpat hem min porta! Vilken jävla pärs! Från Farsta av alla ställen, och den väger ju inte lite. Hoppas du får kul med din porta. Vad är det för sort? Själv drabbas jag av svårartad 80talsångest så fort jag hör ordet portastudio.
SadamJR Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Gör som jag och investera i en sån här. 😕 Rullebör?
Memphis Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Gör som jag och investera i en sån här. 😕 mäh, orka 😛 kommer inte köpa fler tunga grejor nu. Bara producera tung musik. 😄
SadamJR Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 igår när jag skulle hämta mina studiomonitorer så räknade jag inte med att de var så stora lådor... och tunga! 😄 blev att konka med sig ena lådan genom stan, med spårvagn och sedan upp till lägenheten, för att sedan åka tillbaka och göra det en gång till! 😛 finns förresten ett ställe i uddevalla som heter Gustavsberg... 😕 Du kunde ju ha kört i mono.
Memphis Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 Du kunde ju ha kört i mono. har inget körkort för sånt... 😕
Pazo Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 hehe! Jag bryr mig inte 😕 JAG ÄR GLAD FÖR DET 😛
Pazo Postat 25 september 2009 Postat 25 september 2009 UTS UTS Ikväll blir det mörk Captain morgan Jamaican Rum. och cola då förstås 😕
Recommended Posts