Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
PUH

Nu har jag släpat hem min porta! Vilken jävla pärs! Från Farsta av alla ställen, och den väger ju inte lite.

Du bor i Gustavsberg och får fara till Farsta för att hämta dina paket? 😕

Postat
Du bor i Gustavsberg och får fara till Farsta för att hämta dina paket? 😕

Ja, för han skickade det med jävla Bussgods som har sitt närmsta hämtställe där. Fy faaaan, jag ska aldrig mer bära nånting i mitt liv.

Postat

Fast det är ju bara buss till Slussen och sen linje 18 därifrån mot Farsta Strand.. 😕

Postat

igår när jag skulle hämta mina studiomonitorer så räknade jag inte med att de var så stora lådor... och tunga! 😄 blev att konka med sig ena lådan genom stan, med spårvagn och sedan upp till lägenheten, för att sedan åka tillbaka och göra det en gång till! 😛

finns förresten ett ställe i uddevalla som heter Gustavsberg... 😕

Postat

32355081_rdax_250x250.jpg

Gör som jag och investera i en sån här. 😕

Postat
PUH

Nu har jag släpat hem min porta! Vilken jävla pärs! Från Farsta av alla ställen, och den väger ju inte lite.

Hoppas du får kul med din porta. Vad är det för sort? Själv drabbas jag av svårartad 80talsångest

så fort jag hör ordet portastudio.

Postat
32355081_rdax_250x250.jpg

Gör som jag och investera i en sån här. 😕

mäh, orka 😛 kommer inte köpa fler tunga grejor nu. Bara producera tung musik. 😄

Postat
igår när jag skulle hämta mina studiomonitorer så räknade jag inte med att de var så stora lådor... och tunga! 😄 blev att konka med sig ena lådan genom stan, med spårvagn och sedan upp till lägenheten, för att sedan åka tillbaka och göra det en gång till! 😛

finns förresten ett ställe i uddevalla som heter Gustavsberg... 😕

Du kunde ju ha kört i mono.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.