Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Fast i Spanien var han från Italien.

Wohoo, du fattade trots allt 🙂

nu får du vara varsomhelstifrån hela dagen 😕

Postat
tagga ner? jag är inte taggat upp än 🙂

trodde du var den enda som skulle fatta fawlty towers-referensen, men inte ens du... 😕

Jodå Fidden. Jag både begriper och förstår. Undrar varför Manuel var italienare i Spanien.

Postat
Jodå Fidden. Jag både begriper och förstår. Undrar varför Manuel var italienare i Spanien.

de kanske inte tyckte det var så kul att vara ett okunnigt folk, så de delegerade lite helt enkelt 🙂

Postat

Undrar vilken stad han var ifrån i den den spanska verisionen? He's from......Firenze.

Postat

Jag hade förväntat mig en roligare reklam än så eftersom det ändå är John Cleese...Robert Gustavsson är bättre på det. 🙂

Postat (redigerat)

mjölk är för riktiga män! När jag kommer in på krogen så går jag fram till baren, slår näven i baren i bordet och säger:

"-En stor stark!...

..Mjölk!.."

🙂

Redigerat av Memphis
Postat
mjölk är för riktiga män! När jag kommer in på krogen så går jag fram till baren, slår näven i baren i bordet och säger:

"-En stor stark!

Mjölk!.."

🙂

Som Fantomen.

Postat

orkar inte heller laga nått. e så trött efter allt pluggande. funderar på pizza.. fast har redan käkat hamburgare o pomfritt idag. 🙂 egentligen brukar jag äta nyttigt fast det e ändå fredag..

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.