Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Och nu börjar jag fatta vad du menar... 😆

Jag går och gömmer mig i ett hörn tills vi har kommit till en ny sida och folk har glömt det här...

det blev lite snurrigt...

roto.gif

HA!

Postat

Kan man göra desktoppen transparent så att man ser vad som finns bakom monitorn? 😆

Postat
Fixa genomskinlig bakgrund, din n00b! 😆

eftersom jag haxxat ihop den i GIMP, så gick det inte så bra... när bilden roterades, såg man hörnen på de underliggande bilderna :/

Iofs borde man kunna välja nån udda färg som bakgrund och sen göra den till genomskinlig... men nu ORKAR JAG INTE FATKISKTK!

Postat
Kan man göra desktoppen transparent så att man ser vad som finns bakom monitorn? 😆

Din mamma är transparent. Jag såg min egen kuk när jag knullade henne.

Postat
Mempan: Du kanske har kokkaffe till bryggaren, ska vara bryggmalet! 😛

eh.. va?? 😄😆

Nej, jag har bryggmalet. Fast vad skulle det spela för roll? 😛 Min fråga var ju ifall man bryggaren stänger av sig själv när den är färdig. 😆

Postat
eh.. va?? 🤪😆

Nej, jag har bryggmalet. Fast vad skulle det spela för roll? 😕 Min fråga var ju ifall man bryggaren stänger av sig själv när den är färdig. 🙂

RTFM 😛

..eller använd sökfunktionen 😑

Postat
Det är fredag Fidden. Korka upp å tagga ner. Hoppas du har parkerat cykeln

på ett korrekt sätt.

tagga ner? jag är inte taggat upp än 🙂

trodde du var den enda som skulle fatta fawlty towers-referensen, men inte ens du... 😕

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.