Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
gitarrist i mitt band. bandet är i trollhättan och jag är i uppsala, cirka 40 mil. 😮

40 mil... som från Boden till Kiruna...

Link to comment
Dela på andra sajter

en dum fråga:

jag har en vanlig kaffebryggare, typ inte så modern kanske. typ sånhär:

[bild]

När den bryggt klart så börjar den puttra massa extra eftersom vattnet e slut och så får jag stänga av den genom knappen som man flippar över. Så man måste alltså vakta bryggaren tills det e klart? för knappen kan väl knappast flippa över själv? 😮 vad händer om jag glömmer den!? 😮

Jag e en kaffe-n00b! 🙂

ööh... om den puttrar och har sig håller den på att ta upp det sista vattnet och är inte riktigt klar. 😛

klart är det inte förrän det låter psssssssh lite diskret, och det dessutom slutat droppa 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

ööh... om den puttrar och har sig håller den på att ta upp det sista vattnet och är inte riktigt klar. 😮

klart är det inte förrän det låter psssssssh lite diskret, och det dessutom slutat droppa 🙂

okej, fast du svarade inte på mina frågor. 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

Dingis, jag är faktiskt väldigt duktig på att döpa variabler så att andra förstår dom. :rolleyes: Känner inget behov av att löjla mig där.

Dream Theater OCH Mike Portnoy äger faktiskt, så det så! 🙁 Speciellt senaste plattan, WAY bättre än på länge.

Och ja, jag ska se dom imorgon, tillsammans med Opeth, Bigelf och Unexpect. 😛 Fast Bigelf och Unexpect suger...

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, vem fan bryr sig om hans skägg är blå. :rolleyes: John Petruccis muskler är bara löjliga, men jag tycker fortfarande han äger som gitarrist. Labries pirat-look är grymt komisk men han kan fortfarande waila för det. 🙁 Rudess ser ut som en trollkarl från medeltiden men han är fortfarande sjukt bra keyboardist. Och Myung....är fortfarande Myung.

Ska vi hålla på så så kan jag nog hitta såna saker på alla artister jag gillar. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Myung....är fortfarande Myung.

och Myung... pratar fortfarande aldrig. 😄

Ja, what´s up med petrucci´s muskler? har han fått bänkpress i julklapp eller?

och Micke, hur kan du tycka deras senaste platta e bra? :rolleyes: That´s beoynd me! lätt deras sämsta. ingen fantasi, inga roliga melodier, inga bra harmonier, inga intressanta riff, tråkig sång... Systematic Chaos var oxå dålig.. fast lite, lite bättre än senaste. Nej, dom har gjort sitt. tycker jag iallfall! 😛 om du inte håller med mig så ska jag mata dig med surströmming! 🙁

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...