Overkill Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Gaaah! jag har en asjobbig låt på huvudet.... "Du ska aldrig runka bulle med herren jesus krist..." 😆 grotesco 😄
Fidden Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 "För jesus är vår herre och han kommer aldrig sist"
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Målet är att ha det ikväll iaf. Då har jag gnuggat bort sista fettet och såpat golvet. Bara för att jag vill. Det är inte bra att putsa fönster när det regnar. Hoppas det inte ska regna hela helgen. Ventilationsgubbarna ska jag inte släppa in. Så det så! Bara du inte blir vräkt.
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Du är inte med på listan. Det finns två anonyma. Det är faktiskt konstigt! Min dator har börjat bete sig annorlunda. Kom ihåg inloggning fungerar inte heller. Och modemprogrammet 3Connect som leverantören 3 kör med, det ska ju komma upp ett timglas när jag klickar på ikonen för att starta det, men det gör det nästan aldrig numera. Då måste jag starta om datorn. Om man installerar Adobe Flash Player version 10 så fungerar inte 3s bredband står det. Men jag har inte installerat programmet. Ännu.
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 "För jesus är vår herre och han kommer aldrig sist" Det är inget kul å runka bulle när man är ensam.
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Bara du inte blir vräkt. Ska jag inte hålla taktiken stå på mig längre?
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Det är faktiskt konstigt!Min dator har börjat bete sig annorlunda. Kom ihåg inloggning fungerar inte heller. Och modemprogrammet 3Connect som leverantören 3 kör med, det ska ju komma upp ett timglas när jag klickar på ikonen för att starta det, men det gör det nästan aldrig numera. Då måste jag starta om datorn. Om man installerar Adobe Flash Player version 10 så fungerar inte 3s bredband står det. Men jag har inte installerat programmet. Ännu. Det kanske är dax att formatera om.
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Det är inget kul å runka bulle när man är ensam. Om jag förstått principen rätt är det väl enda gången det är acceptabelt. 😆
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Ska jag inte hålla taktiken stå på mig längre? Om vi säger så här, stå på dej, men skyll inte på mej.
Analogfreak (oregistrerad) Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Varför mår jag fantastiskt bra psykiskt? Därför att du har en söt avatar såklart. 😆
Micke H Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Om vi säger så här, stå på dej, men skyll inte på mej. 😆
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Nej, innan middan ska jag äntligen gnugga bort resterande fett från underskåp, ventil spisens sidostycken m.m. och ta bort den svärta som är kvar runt plattorna. Ikväll ska jag såpa golvet. Grejer till vinden orkar jag inte gå med. Tvätta imon med en hand...
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Om vi säger så här, stå på dej, men skyll inte på mej. Nej då. Jag kräver 14 dagars framförhållning, det är väl rimligt?! De kommer säkert ringa (eller på dörren) och säga: "Jaha hej, vad bra du var hemma, vi kommer för att kontrollera din ventilation." "Ok, boka en tid då. Om 14 dagar tidigast ser jag en lucka på 2 min och 23 sekunder." 😆
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Hos oss lämnar dom lappar minst två dar i förväg.
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Nej, innan middan ska jag äntligen gnugga bort resterande fett från underskåp, ventil spisens sidostycken m.m. och ta bort den svärta som är kvar runt plattorna. Ikväll ska jag såpa golvet. Grejer till vinden orkar jag inte gå med. Tvätta imon med en hand... Du måste va den mest energiska krympling jag har hört talas om.
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Varför i helvete har ni inte svarat på mailet? ska jag passa på att fråga... Nu kom det post. I mitt horoskop har det stått att jag ska vinna oförskämt mycket pengar. I två dagar har jag nu fått reklam för Keno. Frestande. Ser att IT Power säljer usb-hdd som inte kräver nätström från 795 kr. WD Passport Essential. Är det bra? Fungerar det till musikinspelning?
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Hos oss lämnar dom lappar minst två dar i förväg. Två dar???????????????? Då ska jag svara med en brakskit i luren! 😆
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Två dar???????????????? Då ska jag svara med en brakskit i luren! 😆 Eller i brevinkastet i det här fallet.
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Du måste va den mest energiska krympling jag har hört talas om. Ska slänga 40 påsar tidningar morsan sparat på sig imon också... Det blir 40 promenader om vardera 500 meter totalt, med en hand....
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Eller i brevinkastet i det här fallet. Brevinkastet? Aahhaaaaaaaaaaaaa..... du menar så! Nej, jag öppnar dörren och lägger den ute i uppgången.
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 (redigerat) Jag har ingen degspade. Redigerat 24 september 2009 av debatt
debatt Postat 24 september 2009 Trådstartare Postat 24 september 2009 Nej fan. Nu ska det göras! Bye!
Micke H Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Jag sa just till min egen mor, om än ganska indirekt, att jag har knullat... 😆
SadamJR Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Jag sa just till min egen mor, om än ganska indirekt, att jag har knullat... 😆 Blev hon förvånad?
Neosus Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Jag vet att normala regler inte brukar gälla i längsta men bumpa inte dina egna inlägg. 😄 bump *FNISS* hihihi 😆
Micke H Postat 24 september 2009 Postat 24 september 2009 Blev hon förvånad? Hon har inte svarat än... 😆 Alltså, såhär är det: jag har aldrig i hela mitt liv diskuterat sånt med mina föräldrar. Jag lärde mig om blommor och bin på egen hand. 😄 Så hennes reaktion nu kommer bli rätt intressant.
Recommended Posts