Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

nån som har koll på vilken kanal i usa NHL visas på sen när det kommer igång?

espn tror jag iaf, kan vara uppdelat. Sen är jag rätt säker på några (om inte alla) lag har egna kanaler där de sänder sina matcher.

Edit: Kanske inte espn ändå, försökte ta reda på och ser inget i deras listings.

Edit2: Men hittadet det här, och det ger väl en bild.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

espn tror jag iaf, kan vara uppdelat. Sen är jag rätt säker på några (om inte alla) lag har egna kanaler där de sänder sina matcher.

Edit: Kanske inte espn ändå, försökte ta reda på och ser inget i deras listings.

soft om det är ESPN 😄 de visade precis reklam för NHL, dock med ESPN360.com-logga längst upp i bild så det kanske är där dom menar... vi får se!

Link to comment
Dela på andra sajter

samt:

"Programming on ESPN America varies from country to country. Currently, the channel operates three feeds throughout Europe. In the United Kingdom, Ireland, Denmark, Norway, Sweden and Finland, Spain events currently seen on ESPN America include MLB, the College World Series, NCAA college football and college basketball, the NHL and the NCAA Men's Ice Hockey Championship (Frozen Four) plus the Arena Football League, Major League Lacrosse, and the NCAA Men's Lacrosse Championship Final Four."

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

När jag var å handlade så köpte jag skinka i den manuella charken.

Den unga kvinnan som hjälpte mig log hela tiden och jag blev alldeles paralyserad av hennes rörelsemönster när hon hanterade skärmaskinen.

Link to comment
Dela på andra sajter

När jag var å handlade så köpte jag skinka i den manuella charken.

Den unga kvinnan som hjälpte mig log hela tiden och jag blev alldeles paralyserad av hennes rörelsemönster när hon hanterade skärmaskinen.

Du önskade att hon hanterade dina skinkor istället? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...