Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

drloop (oregistrerad)

Har tråkigt. Funderar på att åka till tysken och se om man borde köpa nåt elektronisktskräp.

Redigerat av drloop
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag har fått en hostdämpande medicin när jag nu har lunginflammation.

Hur smart är det på en skala?

Så nu får jag inte upp ett skit slem.

Allt ondare och svårare att andas.

Står dessutom att om man har astma eller liknande får den här skiten inte användas.

Vad trött man blir.

I dubbel bemärkelse.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
cocciliana? den har morfin i sig....dunder mot hosta. ta inte för mkt

Precis som Pazo sa, jag har lunginflammation utan någon egentlig hosta. Läser man på bipacksedeln så står det att den är mot rethosta! Vilken rethosta? Och då sa jag ändå precis som det var till läkaren. Men man märker hur stressade de är, besöket tog väl 3 minuter. Fick gå före alla i kön iaf och väntade 2 minuter istället för de vanliga 10 timmarna på akuten. Alltid nåt!

Det enda som händer nu är ju att jag får svårare att hosta eftersom det inte bara blir svårare att hosta upp utan även att harkla upp slem. Läpparna känns som om de hade lim på sig.

Väntar nu bara på att hallucinationerna ska infinna sig, vilket även det kan ske vid låg dos.

Jag ville ju ha nåt slemlösande såklart, eftersom slemmet är gulgrönt och ibland brunt.

Redigerat av debatt
Link to comment
Dela på andra sajter

Precis som Pazo sa, jag har lunginflammation utan någon egentlig hosta. Läser man på bipacksedeln så står det att den är mot rethosta! Vilken rethosta? Och då sa jag ändå precis som det var till läkaren. Men man märker hur stressade de är, besöket tog väl 3 minuter. Fick gå före alla i kön iaf och väntade 2 minuter istället för de vanliga 10 timmarna på akuten. Alltid nåt!

🙂

"Jag tror jag har grisflunsa!" ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...