Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag är i LÄNGSTA jag 😱

Analogfreak (oregistrerad)
Postat
How i met you mother 😱

HDMSR?

Postat
How i met you mother 😄

AHAAAAAAAAAAAAA...... det sade mig visserligen inte något men googlade och fattade vilken serie det var. 😄 Har småkollat ibland bara. Rätt kul typ. 😄

Men inget slår SCRUBS!!!!!!!!!!

😱😱

Postat
hur gick det då? berätta för fan ☺️

Hur bra som helst! 😆 Allt bara flöt på naturligt och innan jag visste ordet av låg vi i min soffa och hånglade. 😆 Vi har så mycket gemensamt så det är helt sjukt och samtidigt finns det en väldigt, väldigt stark attraktion mellan oss. 😄

Vet inte när vi träffas igen, men snart hoppas jag. 😄

Postat

undra vad längsta gör nu mot mig då 🥰 dessutom ska ju pazo kolla film imorgon! tänk om det blir 3 stycken med tjejer, det kommer inte hålla länge. 🙁

och jag kom på angående dom som är gifta: är man gift så hamnar på nästa nivå och man är undantagen från längstas vrede

Postat
Wub indeed! 🙁

Sorry Gote, men jag måste bryta vår relation... 🙁

kthxbai 🥰

Postat

Tur man har en fru att falla tillbaka på. Då blir det inte så upprörande när nåt annat förhållande tar slut... 🥰

Postat
undra vad längsta gör nu mot mig då 🙁 dessutom ska ju pazo kolla film imorgon! tänk om det blir 3 stycken med tjejer, det kommer inte hålla länge. 🙁

Vi kommer klara det! 🥰

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.