slejnard Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Jag har ingen facebook. Alldeles tillräckligt fullt upp med att spamma här 🥰 Kan ni den här:
Gote Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 <death09>my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed<ktp753>ouch. <death09>yeah.i sent them to her dad 🥰
debatt Postat 22 september 2009 Trådstartare Postat 22 september 2009 (redigerat) Hej där! Idag har jag gjort något jag är stolt över! Jag har byggt om spisen!! Den måste ha varit felkonstruerad... När jag till slut fått demonterat bägge glasskivorna i fronten för rengöring, så låg det över 80 delar på köksgolvet! Så istället för att låsa fast den yttre av de två glasskivorna med två slags fjädrar upptill som ska hålla den på plats, så låter jag den skivan löpa bredvid fjädrarna. På så sätt kan man enkelt lyfta ur den yttre glasskivan då den behöver rengöras. Samtidigt innebär ju det att man lätt når den bakre glasskivan också, och all metall etc runtom. Det enda man måste tänka på nu är att inte öppna ugnen för hastigt, för då kan den yttre glasskivan åka med ut och i golvet. Det var ett helvete att sätta ihop delarna, vissa moment krävde minst tre händer som höll samtidigt på olika ställen, så hur jag lyckades klara det med endast en brukbar näve övergår allt förstånd... Electrolux Redigerat 22 september 2009 av debatt
debatt Postat 22 september 2009 Trådstartare Postat 22 september 2009 Nu ska jag åka och handla för mor. Sedan arbeta. Sedan Leeds-Liverpool. Ventilationsfirman mailsvarade inte - det ska vara en surprise när de dyker upp. HAHA!
Micke H Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Har en intressant diskussion på MSN. Vad smeker du helst, gitarrhalsar eller bröst?
debatt Postat 22 september 2009 Trådstartare Postat 22 september 2009 Jag med MickeH... egentligen. Nu måste jag dra. Lycka till med Nillis!
Overkill Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 äter lasagne och kollar amerikansk fotboll
Gote Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Har en intressant diskussion på MSN. Vad smeker du helst, gitarrhalsar eller bröst? ⚠️ Hallå? Ordningen är sex - droger - rock'n'roll. Sådeså. ☺️
Micke H Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 (redigerat) Hallå? Ordningen är sex - droger - rock'n'roll. Sådeså. ⚠️ Jag vill smeka bröst med ena handen, gitarrhals med andra. ☺️ EDIT: och låta bruden hälla öl i munnen på mig. ☺️ Redigerat 22 september 2009 av Micke H
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Frystorkat behöver inget bäst före datum... Uts-torkat
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Jag vill smeka bröst med ena handen, gitarrhals med andra. ⚠️ EDIT: och låta bruden hälla öl i munnen på mig. ☺️ Har du sett skymten av Pernillas tuttar ännu? Bilder eller så?
slejnard Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 OBS antalet klipp! Kanske ska sluta röka ⚠️ http://www.youtube.com/profile?user=CONRAD...amp;view=videos
Micke H Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Har du sett skymten av Pernillas tuttar ännu? Bilder eller så? Nej, det har jag inte. Det första jag skrev till henne var inte direkt "Boobie pix or GTFO!" ⚠️
Micke H Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Känns annars som en bra raggningsreplik på krogen. BOOBIES OR GTFO!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Har du frågat vilken kupstorlek hon har?
SadamJR Postat 22 september 2009 Postat 22 september 2009 Jag har ingen facebook. Alldeles tillräckligt fullt upp med att spamma här Kan ni den här: En klassiker av en av vår tids stora flickidoler. Refrängen, hadderian haddera, var inte med från början.
Recommended Posts