Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
haha, sure. Jag hör av mig den morgon när jag vaknar och inte har scenskräck 😆

den dagen ska du flytta till uppsala och spela i memory implants med mig och pazo 😐

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Micke H

3117

• Pazo

3086

• Overkill

2023

• Neosus

1880

Postat mest i detta ämne

Postat
Heter ni det? ☺️

pazo och per gjorde tre låtar för typ två eller tre år sen, asbra 😊 tanken är väl egentligen vi ska ha två band, vi får väl se hur det blir 😛

Postat
pazo och per gjorde tre låtar för typ två eller tre år sen, asbra 😊 tanken är väl egentligen vi ska ha två band, vi får väl se hur det blir ☺️

UTS

Postat
Vad tycker du om mina kommentarer? Skulle gärna vilja hör något om influenser.

Viskrösten brukar folk vara positiv till, falcetten är det lite olika... Vissa har liknat det vid en plågad katt 😊

Influenser är nog mest kent antar jag, för det är det folk brukar berätta för mig... men jag tycker det är lika mycket depeche mode, radiohead, di leva, posies och diverse små söta popband som jag lyssnat på.

Postat
den dagen ska du flytta till uppsala och spela i memory implants med mig och pazo 😊

Fan, fixa jobb åt mig där uppe då, vore ju ett bra tillfälle att råda bot på mitt scenproblem ☺️

Postat
Viskrösten brukar folk vara positiv till, falcetten är det lite olika... Vissa har liknat det vid en plågad katt 😊

Influenser är nog mest kent antar jag, för det är det folk brukar berätta för mig... men jag tycker det är lika mycket depeche mode, radiohead, di leva, posies och diverse små söta popband som jag lyssnat på.

Små söta popband har vi gemensamt. Problemet är att man glömmer namnet på dom

så snabbt.

Postat

Jag ska köpa mandolindelar och ett minidragspel. Cello fullstor senare i höst...

Men nu har jag ätit och ska fortsätta städningen.

Astråkigt.

Analogfreak (oregistrerad)
Postat

Jag har inte sett till Memphis idag... undra om det blev komplikationer när han vaxade pungen....

Postat

Hjälp med sylthuvud?

Postat

Vars lyssnar ni på fidden?

Postat

Hittade nu 😄

Postat (redigerat)
Vad tycker ni om min avatar?

av-18500.jpg

Tycker din avatar var alldeles ypperlig! Du har lite rolig näsa bara men det är inget att skämmas för.

Redigerat av Memphis
Postat
Jag har inte sett till Memphis idag... undra om det blev komplikationer när han vaxade pungen....

Now Im here. 😄 Jag har även ett liv vid sidan om Längsta bara.. 😄

Nej, inga komplikationer vad jag vet. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.