Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 haha, sure. Jag hör av mig den morgon när jag vaknar och inte har scenskräck 😆 den dagen ska du flytta till uppsala och spela i memory implants med mig och pazo 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 den dagen ska du flytta till uppsala och spela i memory implants med mig och pazo 😆 Heter ni det? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Heter ni det? ☺️ pazo och per gjorde tre låtar för typ två eller tre år sen, asbra 😊 tanken är väl egentligen vi ska ha två band, vi får väl se hur det blir 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 pazo och per gjorde tre låtar för typ två eller tre år sen, asbra 😊 tanken är väl egentligen vi ska ha två band, vi får väl se hur det blir ☺️ UTS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad tycker du om mina kommentarer? Skulle gärna vilja hör något om influenser. Viskrösten brukar folk vara positiv till, falcetten är det lite olika... Vissa har liknat det vid en plågad katt 😊 Influenser är nog mest kent antar jag, för det är det folk brukar berätta för mig... men jag tycker det är lika mycket depeche mode, radiohead, di leva, posies och diverse små söta popband som jag lyssnat på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 den dagen ska du flytta till uppsala och spela i memory implants med mig och pazo 😊 Fan, fixa jobb åt mig där uppe då, vore ju ett bra tillfälle att råda bot på mitt scenproblem ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Unified Thread Standard Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 UTS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Fan, fixa jobb åt mig där uppe då, vore ju ett bra tillfälle att råda bot på mitt scenproblem 😊 ska hålla ögonen öppna ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Viskrösten brukar folk vara positiv till, falcetten är det lite olika... Vissa har liknat det vid en plågad katt 😊 Influenser är nog mest kent antar jag, för det är det folk brukar berätta för mig... men jag tycker det är lika mycket depeche mode, radiohead, di leva, posies och diverse små söta popband som jag lyssnat på. Små söta popband har vi gemensamt. Problemet är att man glömmer namnet på dom så snabbt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Chris Rea har väl den ultimata viskrösten. I alla fall den mest framgångsrika. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Vem är Uts? Ups känner jag till dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Jag ska köpa mandolindelar och ett minidragspel. Cello fullstor senare i höst... Men nu har jag ätit och ska fortsätta städningen. Astråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Varför inte en hel mandolin? Har du många instrument? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag har inte sett till Memphis idag... undra om det blev komplikationer när han vaxade pungen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 högt upp på önskelistan till jul står en ipod touch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Hjälp med sylthuvud? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Kan bara instämma i att Fidden är jäkligt duktig musiker! Och det säger jag bara för att han fyller år idag!!! 😊 Nä seriöst du är jäkla bra! Och än en gång: GRATTIS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vars lyssnar ni på fidden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vars lyssnar ni på fidden? Läs tidigare i tråden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Hittade nu 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Duktig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad tycker ni om min avatar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Unified Thread Standard Metrisk gänga? Läser du också Teknolgi/Maskinelement? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 (redigerat) Vad tycker ni om min avatar? Tycker din avatar var alldeles ypperlig! Du har lite rolig näsa bara men det är inget att skämmas för. Redigerat 21 september 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag tycker att jag är jävligt snygg, vacker, smart och framförallt..... BÄST!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad tycker ni om min avatar? Den är bra. Bättre än utan. Vem föreställer det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad tycker ni om min avatar? Snygg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag har inte sett till Memphis idag... undra om det blev komplikationer när han vaxade pungen.... Now Im here. 😄 Jag har även ett liv vid sidan om Längsta bara.. 😄 Nej, inga komplikationer vad jag vet. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag tycker att jag är jävligt snygg, vacker, smart och framförallt..... BÄST!!!! 😄 Det tycker vi andra åxå 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts