Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Ska en ventilationsinspektör kräva att man tar bort spisen för att kontrollera städningen bakom den? Hahaha... Nä det där låter konstigt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Säg inte så! Analogfräck är ju kär. Varför kallar du mig så? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 köpte tågbiljett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 köpte tågbiljett Vars ska du fara? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Har en pc med logic 5, dvs den version som gjordes för 100 år sedan då det fortfarande funkade till pc xDMin musik kan man höra på http://www.myspace.com/crumblezone eller i diverse demotrådar här på forumet. 😄😐😆😉😆🙂 Låter ovanligt mycket "radio"-klart för att vara skapat av någon på detta forum. Radiovänlig musik, särskilt "Lappar sma". Även "Easy" går hem. Men jättebäst är ju ändå "Slow down a bit". En brottarhit. Den har redan fastnat. Behaglig röst. Tämligen torra trummor. Spretande gitarrer. Softa synthljud. Kul! //:debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vars ska du fara? hem över jul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Varför kallar du mig så? 😆 F'låt, felstavat i hastigheten. Fräck i positiv bemärkelse i så fall. Är Boden kallt idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Har en pc med logic 5, dvs den version som gjordes för 100 år sedan då det fortfarande funkade till pc xDMin musik kan man höra på http://www.myspace.com/crumblezone eller i diverse demotrådar här på forumet. Har lyssnat lite på dina grejer. Helt OK. Gillar viskrösten, och en bra falsett dessutom. Oerhört överaskad att du såg så hård ut på fotot. Dej vill man inte möta i en mörk gränd. Det fanns definitivt ett sound här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vars är hemma nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Inget egentligen. Så varför har du aldrig sett nån match? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 F'låt, felstavat i hastigheten. Fräck i positiv bemärkelse i så fall.Är Boden kallt idag? Nja 7 grader nu... Vissa björkar har släppt löven helt och vi är inte inne i oktober ännu.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Nej fan, nu får jag ta ut färdigrätten som vart inne i en timme i ugnen, fläskkarré m potatis och tillbehör. Sedan städa bort fett och såpa köksgolvet. Ska jag maila dem och fråga när de kommer kanske? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 hem över jul mm.. bäst vara ute i tid. Ska påminna brorsorna om det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Nej fan, nu får jag ta ut färdigrätten som vart inne i en timme i ugnen, fläskkarré m potatis och tillbehör.Sedan städa bort fett och såpa köksgolvet. Ska jag maila dem och fråga när de kommer kanske? 😆 Sluta fjäska för dom där. Stå på dej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Så varför har du aldrig sett nån match? Finns inget lag att hålla på. Det tar sån tid... Nån VM-final har det blitt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 hem över jul Har du långt? Har ungefär en km till syrran där jag brukar fira jul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 hem över jul Framförhållning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Sluta fjäska för dom där. Stå på dej. Att jag ska käka är väl inget fjäsk? 😆 Städa behöver jag ändå. Men röret skiter jag i. Maila dem är ju bara för att veta när jag ska vara svårnådd. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Finns inget lag att hålla på.Det tar sån tid... Nån VM-final har det blitt. Varför håller du inte på Frölunda? Du är väl göteborgare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vars är hemma nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Varför håller du inte på Frölunda? Du är väl göteborgare? Njaa.. ser hellre bågskytte, tennis, pingis, badminton, fotboll, simning, friidrott, tyngdlyftning, brottning, handboll, landhockey, baseboll, formel 1 och bowling. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Framförhållning! tågbiljetterna släpps 90 dagar framåt, och jag åker den 19:e december, alltså typ om 90 dagar. är man ute i god tid är biljetterna billiga också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 😄😐😆😉😆🙂 Låter ovanligt mycket "radio"-klart för att vara skapat av någon på detta forum. Radiovänlig musik, särskilt "Lappar sma". Även "Easy" går hem. Men jättebäst är ju ändå "Slow down a bit". En brottarhit. Den har redan fastnat. Behaglig röst. Tämligen torra trummor. Spretande gitarrer. Softa synthljud. Kul! //:debatt Trodde definitivt att du hade hört mina låtar tidigare, men kul att du inte gjort det och att fick göra det nu istället och gillade det dessutom 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Fidden när ska du vara med i Idol. Jag kan rekommendera dig... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Näe dax att äta och fisa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Har lyssnat lite på dina grejer. Helt OK. Gillar viskrösten, och en bra falsett dessutom. Oerhört överaskadatt du såg så hård ut på fotot. Dej vill man inte möta i en mörk gränd. Det fanns definitivt ett sound här. Det där ljuset gör mig nog inte rättvisa tror jag... Ser nog allt annat än farlig ut 😆 Kul att du lyssnat iaf =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Trodde definitivt att du hade hört mina låtar tidigare, men kul att du inte gjort det och att fick göra det nu istället och gillade det dessutom 😆 Vad tycker du om mina kommentarer? Skulle gärna vilja hör något om influenser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Njaa.. ser hellre bågskytte, tennis, pingis, badminton, fotboll, simning, friidrott, tyngdlyftning, brottning, handboll, landhockey, baseboll, formel 1 och bowling. Men du är väl göteborgare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Fidden när ska du vara med i Idol. Jag kan rekommendera dig... 😐 haha, sure. Jag hör av mig den morgon när jag vaknar och inte har scenskräck 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts