Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Har en pc med logic 5, dvs den version som gjordes för 100 år sedan då det fortfarande funkade till pc xD

Min musik kan man höra på http://www.myspace.com/crumblezone eller i diverse demotrådar här på forumet.

😄😐😆😉😆🙂

Låter ovanligt mycket "radio"-klart för att vara skapat av någon på detta forum.

Radiovänlig musik, särskilt "Lappar sma". Även "Easy" går hem.

Men jättebäst är ju ändå "Slow down a bit". En brottarhit.

Den har redan fastnat.

Behaglig röst. Tämligen torra trummor.

Spretande gitarrer. Softa synthljud.

Kul!

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Har en pc med logic 5, dvs den version som gjordes för 100 år sedan då det fortfarande funkade till pc xD

Min musik kan man höra på http://www.myspace.com/crumblezone eller i diverse demotrådar här på forumet.

Har lyssnat lite på dina grejer. Helt OK. Gillar viskrösten, och en bra falsett dessutom. Oerhört överaskad

att du såg så hård ut på fotot. Dej vill man inte möta i en mörk gränd. Det fanns definitivt ett sound här.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
F'låt, felstavat i hastigheten. Fräck i positiv bemärkelse i så fall.

Är Boden kallt idag?

Nja 7 grader nu... Vissa björkar har släppt löven helt och vi är inte inne i oktober ännu.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nej fan, nu får jag ta ut färdigrätten som vart inne i en timme i ugnen, fläskkarré m potatis och tillbehör.

Sedan städa bort fett och såpa köksgolvet.

Ska jag maila dem och fråga när de kommer kanske?

😆

Sluta fjäska för dom där. Stå på dej.

Link to comment
Dela på andra sajter

😄😐😆😉😆🙂

Låter ovanligt mycket "radio"-klart för att vara skapat av någon på detta forum.

Radiovänlig musik, särskilt "Lappar sma". Även "Easy" går hem.

Men jättebäst är ju ändå "Slow down a bit". En brottarhit.

Den har redan fastnat.

Behaglig röst. Tämligen torra trummor.

Spretande gitarrer. Softa synthljud.

Kul!

//:debatt

Trodde definitivt att du hade hört mina låtar tidigare, men kul att du inte gjort det och att fick göra det nu istället och gillade det dessutom 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har lyssnat lite på dina grejer. Helt OK. Gillar viskrösten, och en bra falsett dessutom. Oerhört överaskad

att du såg så hård ut på fotot. Dej vill man inte möta i en mörk gränd. Det fanns definitivt ett sound här.

Det där ljuset gör mig nog inte rättvisa tror jag... Ser nog allt annat än farlig ut 😆

Kul att du lyssnat iaf =)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...