Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 inte sååå gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 nu lyssnar jag inte på Uts längre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Käka goda nudlar precis! Very nice!.. Sitter i skolan å pluggar alltså sådeså! ffs! lite bra går det väl... med tanke på att jagi nte pluggat på grejerna innan så går de fan bra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Trot eller ej men jag håller på med en skitlåt 🙂 Vell ni höra? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 ...men det får ni inte *hähähähä* 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 jävla kukskrivare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Bygg om den till en moped Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 jävla kukskrivare jaha, jag trodde du syftade på grahn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Kan inte komma på en enda anledning till å cykla 10 mil, 100 kilometer 100 000 meter, fy fan. Gör du det ofta? Nej, jag gör det inte ofta, men det beror mest på att jag inte har någon cykel eftersom den blev stulen. Innan dess cyklade jag dock från linköping till varberg. Det var naaajs =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 (redigerat) Jag har en Skeppshult damcykel med en brun lädersadel med fjädrar så jag guppar när jag cyklar. 😄 Redigerat 21 september 2009 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Inte nuppar när du cyklar då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 En marin muirwood Vad använder man en sån till? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Inte nuppar när du cyklar då? 🙂 Jag har inget nupphål ju 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag har inget nupphål ju 😄 Om man skruvar loss sadeln så finns det ett där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad använder man en sån till? Man, eh, cyklar på den..? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Om jag skulle köpa en cykel hade det blivit en med släpkärra, pakethållare, stänkskydd och framförallt HÖGT styre. Det får gärna gå till halsen. Men Fiddens val var fint. Det var det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Om man skruvar loss sadeln så finns det ett där... Funkar åt båda hållen alltså? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Om vi nu ska prata om den sexuella aspekten med cykling, det var inte jag som började, är det väl roligare för tjejer. För mej själv ser jag mest risker. Bl a därför jag föredrar damcyklar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Om jag skulle köpa en cykel hade det blivit en med släpkärra, pakethållare, stänkskydd och framförallt HÖGT styre. Det får gärna gå till halsen. Men Fiddens val var fint. Det var det! Släpkärra behöver jag inte, för jag har väskor. Pakethållare ska på, likaså stänkskydd. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Om man skruvar loss sadeln så finns det ett där... Och där får du rum? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Släpkärra behöver jag inte, för jag har väskor. Pakethållare ska på, likaså stänkskydd. 🙂 Har du fått cykeln i födelsedagspresent, så här på El Fidden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Om vi nu ska prata om den sexuella aspekten med cykling, det var inte jag som började,är det väl roligare för tjejer. För mej själv ser jag mest risker. Bl a därför jag föredrar damcyklar. Sant... Vissa cyklister (speciellt sånna som tävlar) blir väl till och med sterila? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 (redigerat) SadamJr.... du vet säkert, om ingen annan vet... Vi ska ha en ventilationsbesiktning i kåken här, men hur ska jag kunna göra rent inne i ventilationsröret? Spm det är nu går det en pinne från en ratt som man vrider på, till ett lock som åker antingen nedåt och då känns det att det kommer luft från fläkten på taket (6våningshus och jag bor på andra våningen), eller om man vrider åt andra hållet så stängs den. Jag kan känna i kanten av locket som åker upp eller ned att det är en massa fett på det och jag misstänker att det finns fett i röret också. Hur tar jag bort det locket? Är det meningen att man ska det? Det är en metallring som har en packning som de har bytt och inuti denna metallring rör sig detta lock jag snackar om. Känns väldigt omodernt. Saken är att jag fick en reprimand förra gången om att jag skulle göra rent röret en hel meter upp. Fast nu har jag en obrukbar vänsterarm pga nervinklämningar, en överansträngd högerarm, problem med en gammal skada i höger handled och ett diksbråck som gör sig påmint... Alla andra i uppgången har köksfläktar där de tar loss något filter och gör rent. Smidigare. 🙂 //:debatt Redigerat 21 september 2009 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Har du fått cykeln i födelsedagspresent, så här på El Fidden? Jag fick pengar som jag fick göra vad jag ville med. Täckte inte hela kostnaden iofs, men fullt tillräckligt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Jag kan då informera om att det kommit en ny typ av sadel som omöjliggör obekvämt cyklande för testiklarna. Den är egentligen bara en ram där man lägger paketet i hålet. Skitbekvämt. Såg det i en sportnyhetsgratisreklamtidning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 SadamJr.... du vet säkert, om ingen annan vet... Vi ska ha en ventilationsbesiktning i kåken här, men hur ska jag kunna göra rent inne i ventilationsröret? Spm det är nu går det en pinne från en ratt som man vrider på, till ett lock som åker antingen nedåt och då känns det att det kommer luft från fläkten på taket (6våningshus och jag bor på andra våningen), eller om man vrider åt andra hållet så stängs den. Jag kan känna i kanten av locket som åker upp eller ned att det är en massa fett på det och jag misstänker att det finns fett i röret också. Hur tar jag bort det locket? Är det meningen att man ska det? Det är en metallring som har en packning som de har bytt och inuti denna metallring rör sig detta lock jag snackar om. Känns väldigt omodernt. Alla andra i uppgången har köksfläktar där de tar loss något filter och gör rent. Smidigare. 🙂 //:debatt Men det är väl för tusingen inte ventilationstrummans renhet de ska besikta? eller? Man behöver väl bara se till att det är undanplockat runt omkring så de har lite avlastningsytor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Sant... Vissa cyklister (speciellt sånna som tävlar) blir väl till och med sterila? Undrar hur det går för damerna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts