Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Eller ge upp upp upp uppsala... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Kaffet luktar kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 (redigerat) Eller ge upp upp upp uppsala... 🙂 Mäh! De är inte alls ett alternativ 😆 Redigerat 21 september 2009 av Pazo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Du kan flytta till Sundsvall eller Umeå. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Men de är ju inte kul å då måste man ju börja om med studierna 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Där har jag bott och det var bättre än Boden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 aj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Använd Yes diskmedel till att göra rent filtret till spisfläkten... lägg filtret i diskmedelsvatten...Sen ska du använda kalkrent till kakel som löser upp animaliska fetter och kalk. 😐 Spisfläkt?? Luxury... Nej, jag har bara ett dj**la rör och en knapp framtill som man (i bästa fall, när den inte ärgat fast) kan vrida åt vänster eller höger. Då ska den metallinsats som sitter i det där dj**la röret röra sig upp och nedåt. Den kallas ventil. Men hur fan gör man rent den ventilen. Den ser ut som ett inflammerat tefat. SKA JAG TA LOSS DEN FÖR RENGÖRING? Hur går det till? Grannarna har inte en aning, det visar sig att jag är den ende som inte har riktig köksfläkt. Det är en kvarleva. Faaan, nu gick strömmen igen... //:debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Grattis Fidden förresten... 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Där har jag bott och det var bättre än Boden Skulle inte de flytta? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vars gick strömmen? Åt vilket håll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Du menar flytta Kiruna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Tur jag inte hade nån mat hemma... annars hade den pajat nu utan kyl/frys. De gör arbeten i huset mittemot också. Och sopbilen kom och dånade kl 6. Här är ett djävla liv. Hade jag spelat in med öppna fönster hade man trott att det var live från trottoaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 GRATS FIDDS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Hur ser din trottoar ut debatt? Är den fin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Vars gick strömmen? Åt vilket håll? Jag bytte Sofia nu. Propp alltså. Ska man ta loss den där ventilen för rengöring? Det går ju en metallpinne fram till den som reglerar rörelsen in och ut. Det verkar fastnitat. Konstigt. Ändå har de sagt att man ska göra rent upp till en meter upp i det röret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 tacktack, nu känns det som alla grattat typ 34 gånger var 😐 beställde precis en cykel nu =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Hur ser din trottoar ut debatt? Är den fin? Den är extremt brant iaf. Och en spya har legat länge utanför portdörren. Förvaltningen säger att det är städbolagets jobb, städbolaget att de bara städar trapphuset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 tacktack, nu känns det som alla grattat typ 34 gånger var 🙂 beställde precis en cykel nu =) En Kungs Velociped? Då grattar jag x33 nu då. För jag ligger efter... 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Du menar flytta Kiruna? Ja? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Spisfläkt?? Luxury... Nej, jag har bara ett dj**la rör och en knapp framtill som man (i bästa fall, när den inte ärgat fast) kan vrida åt vänster eller höger. Då ska den metallinsats som sitter i det där dj**la röret röra sig upp och nedåt. Den kallas ventil. Men hur fan gör man rent den ventilen. Den ser ut som ett inflammerat tefat. SKA JAG TA LOSS DEN FÖR RENGÖRING? Hur går det till? Grannarna har inte en aning, det visar sig att jag är den ende som inte har riktig köksfläkt. Det är en kvarleva. Faaan, nu gick strömmen igen... Det verkar gammaldags! Aaa... 1899. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 21 september 2009 Trådstartare Dela Postat 21 september 2009 Har inte ätit på 25 timmar, så nu måste jag handla. Hörs! Ses! Luktar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 tacktack, nu känns det som alla grattat typ 34 gånger var 🙂 beställde precis en cykel nu =) Vad beställde du för cykel? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 surt 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Har inte ätit på 25 timmar, så nu måste jag handla. Hörs! Ses! Luktar! Hejdå 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 GRATTIS FIDDEN! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Läste just att Staffan Westerberg ska göra en revy med Vilse i Pannkakan.. Jag har jobbat med Staffan en gång i tiden.... 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag hoppas du köpte en damcykel fiddilutten... 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad beställde du för cykel? 😐 En marin muirwood Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 En marin muirwood Ge mig? 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts