Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Använd Yes diskmedel till att göra rent filtret till spisfläkten... lägg filtret i diskmedelsvatten...

Sen ska du använda kalkrent till kakel som löser upp animaliska fetter och kalk. 😐

Spisfläkt?? Luxury...

Nej, jag har bara ett dj**la rör och en knapp framtill som man (i bästa fall, när den inte ärgat fast) kan vrida åt vänster eller höger. Då ska den metallinsats som sitter i det där dj**la röret röra sig upp och nedåt. Den kallas ventil. Men hur fan gör man rent den ventilen. Den ser ut som ett inflammerat tefat.

SKA JAG TA LOSS DEN FÖR RENGÖRING? Hur går det till?

Grannarna har inte en aning, det visar sig att jag är den ende som inte har riktig köksfläkt. Det är en kvarleva.

Faaan, nu gick strömmen igen...

//:debatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur jag inte hade nån mat hemma... annars hade den pajat nu utan kyl/frys. De gör arbeten i huset mittemot också. Och sopbilen kom och dånade kl 6.

Här är ett djävla liv.

Hade jag spelat in med öppna fönster hade man trott att det var live från trottoaren.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vars gick strömmen? Åt vilket håll?

Jag bytte Sofia nu. Propp alltså.

Ska man ta loss den där ventilen för rengöring? Det går ju en metallpinne fram till den som reglerar rörelsen in och ut. Det verkar fastnitat.

Konstigt. Ändå har de sagt att man ska göra rent upp till en meter upp i det röret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Spisfläkt?? Luxury...

Nej, jag har bara ett dj**la rör och en knapp framtill som man (i bästa fall, när den inte ärgat fast) kan vrida åt vänster eller höger. Då ska den metallinsats som sitter i det där dj**la röret röra sig upp och nedåt. Den kallas ventil. Men hur fan gör man rent den ventilen. Den ser ut som ett inflammerat tefat.

SKA JAG TA LOSS DEN FÖR RENGÖRING? Hur går det till?

Grannarna har inte en aning, det visar sig att jag är den ende som inte har riktig köksfläkt. Det är en kvarleva.

Faaan, nu gick strömmen igen...

Det verkar gammaldags!

Aaa...

1899.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
tacktack, nu känns det som alla grattat typ 34 gånger var 🙂

beställde precis en cykel nu =)

Vad beställde du för cykel? 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Läste just att Staffan Westerberg ska göra en revy med Vilse i Pannkakan.. Jag har jobbat med Staffan en gång i tiden.... 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...