Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Vad gör ni? Jag har gnuggat bort en del fett från vägg, spis, ventil, glasruta etc. Har väl 70% kvar, men är ju ledig imon så det är lugnt hoppas jag. Ska man ta LOSS ventilen? Hur ska man annars komma åt nånting?? Använd Yes diskmedel till att göra rent filtret till spisfläkten... lägg filtret i diskmedelsvatten... Sen ska du använda kalkrent till kakel som löser upp animaliska fetter och kalk. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Kommer gratta dig en gång var 5e minut hela dagen.. 😄 Vad jobbigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Använd Yes diskmedel till att göra rent filtret till spisfläkten... lägg filtret i diskmedelsvatten...Sen ska du använda kalkrent till kakel som löser upp animaliska fetter och kalk. 🙂 Fääädig? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Filtren i min köksfläkt går att köra i diskmaskin. Gött... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Fääädig? 😄 Sigrid på pottan... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Hur fan uttalas Pokétch? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 🙂 Jag stavade "play" med ett extra h på slutet, och då undrade Google om jag menade "playah". Vart är världen på väg? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Det uttalas nog som det låter... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 🙂 Jag stavade "play" med ett extra h på slutet, och då undrade Google om jag menade "playah". Vart är världen på väg? 😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 13:15 och jag sitter i kallingar och har inte ätit eller gjort kaffe ännu... Vaknade ju iofs för 45 minuter sen... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Sitter på föreläsning nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Fett sotis... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 På analfreaken alltså, inte Pazo... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Tänkte väl de Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Fett att ha internet på föreläsningarna. Annat var det på min tid... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag vill bygga upp studion samtidigt som mitt mål är att flytta härifrån... Inre konflikter... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 jag vill mest bara ha egen bostad så jag kan bygga upp stereon öht... och packa upp alla mina grejer nu... Lever ur resväskor och flyttlådor nu 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag vill bygga upp studion samtidigt som mitt mål är att flytta härifrån... Inre konflikter... 😆 Husvagn? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Husvagn blir ju väldigt primitivt... Där får inte studion plats och vars ska jag tvätta mina kläder? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 (redigerat) jag vill mest bara ha egen bostad så jag kan bygga upp stereon öht... och packa upp alla mina grejer nu... Lever ur resväskor och flyttlådor nu 🙂 Är det svårt att hitta nåt? Bor du i Sthlm? Ser nu att det står Uppsala 😆 Redigerat 21 september 2009 av Analogfreak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 hehe. Är väl inte så svårt att hitta lite halvsunkigt boende... men de tänker jag inte ta. har redan bott så i tre år innan så jag tänkte uppgradera nu när man har ködagar till det. Problemet är bara att folk inte flyttar ut just nu så det finns inte så mkt ledigt 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 hehe. Är väl inte så svårt att hitta lite halvsunkigt boende... men de tänker jag inte ta. har redan bott så i tre år innan så jag tänkte uppgradera nu när man har ködagar till det. Problemet är bara att folk inte flyttar ut just nu så det finns inte så mkt ledigt 🙂 Flytta norrut kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Snart Akffe! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Jag har kvar bullar sen igår 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 ...här ska fikas det kan ni ge er fan på 🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 Flytta norrut kanske Lite jobbigt att pendla in till uppsala varje dag då bara 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 21 september 2009 Dela Postat 21 september 2009 ...här ska fikas det kan ni ge er fan på 🙂😛 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts