Memphis Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 (redigerat) Okej. En sammanfattning på några av senaste tidens kommersationer här i längsta: Overkill: Slejnard: Analogfreak: MickeH/Fröken X: Redigerat 20 september 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Okej. En sammanfattning på några av senaste tidens kommersationer här i längsta: Owerkill: Slejnard: Analogfreak: MickeH/Fröken X: 😕😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 JAG DÅ 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 och jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 och jag då! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 ööööööhhhh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Jag undrar fortfarande vad uts är för nåt? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 uts uts uts uts uts uts uts uts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Jag undrar fortfarande vad uts är för nåt? 😕 uts är ljudet som finns i elektronisk musik, u-ljudet är kaggen på 1, 3, 5 och 7:e åttondelarna i en takt, medan ts-ljudet är hihaten som ligger på 2, 4, 6 och 8:e åttondelarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 (redigerat) Jag undrar fortfarande vad uts är för nåt? 😆 "uts uts uts" är en synonym till: dunk dunk dunk. dunkamusik alltså. Sedan utvecklade herrarna i längsta detta till ett verb som heter "utsa", vilket inte betyder ett jäkla skit! 😕 Men låter gött. 😆 uts Redigerat 20 september 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 nu ska jag utsa mig till soffan och utsa lite matte. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 uts är ljudet som finns i elektronisk musik, u-ljudet är kaggen på 1, 3, 5 och 7:e åttondelarna i en takt, medan ts-ljudet är hihaten som ligger på 2, 4, 6 och 8:e åttondelarna. jag tycker inte det bara gäller elektronisk musik, det gäller all musik med lite uts i! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Utsa runt måste vara hur underbart som helst... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Okej. En sammanfattning på några av senaste tidens kommersationer här i längsta: Overkill: Slejnard: Analogfreak: MickeH/Fröken X: 😕😆 :lol: Fast inte än. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts uts -ts -ts -ts -ts -ts -ts -ts -ts uts uts uts uts uts uts uts uts Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Vårt verb, utsa, måste väl ändå betyda festa snarare än dansa? Utsa runt är för mig att springa omkring och ha kul. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Vårt verb, utsa, måste väl ändå betyda festa snarare än dansa? Utsa runt är för mig att springa omkring och ha kul. 😕 Har du en kagge och en hi-hat med dig då? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Ja 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Har du en kagge och en hi-hat med dig då? 😆 Oh yeah baby...och min hi-hat pekar UPPÅT! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Glömde vad jag skulle säga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Ja 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Oh yeah baby...och min hi-hat pekar UPPÅT! 😄 Du måste ha stock också... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 jag tycker inte det bara gäller elektronisk musik, det gäller all musik med lite uts i! ja men det är ju liksom det ljudet man egentligen menar! och det finns väl i annan musik med men det är ju med elektronisk dunkadunka det är förknippat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Vårt verb, utsa, måste väl ändå betyda festa snarare än dansa? Utsa runt är för mig att springa omkring och ha kul. 😄 utsa måste ju vara dansa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Nej utsa är bara röj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 Vad tycker ni klingar käckast... onanist eller masturbant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 20 september 2009 Dela Postat 20 september 2009 ok, jag kan köpa att utsa är röja också. men om man är på en fest (och därmed festar) och bara hänger så utsar man ju inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts