Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 2


debatt

Recommended Posts

Annons
  • Svar 21k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Micke H

    3117

  • Pazo

    3086

  • Overkill

    2023

  • Neosus

    1880

Postat mest i detta ämne

Analogfreak (oregistrerad)
För att liksom först postar han en länk till sin pappas flickväns jobbadress, vilket är ett rätt tydligt integritetsbrott, och sen när nån frågar varför så säger han "ska du skita i" som om det var privat, när han just postat det i offentligt i en tråd på internet.

Men det är roligare om man inte behöver förklara varför.

Integritetsbrott... hahaha

Det där är Polhemsgatan på Kungsholmen och det är polishuset där flera hundra personer arbetar. Ingen här vet vad min farsas fru heter så det säger ingenting. 😐

Link to comment
Dela på andra sajter

Integritetsbrott... hahaha

Det där är Polhemsgatan på Kungsholmen och det är polishuset där flera hundra personer arbetar. Ingen här vet vad min farsas fru heter så det säger ingenting. 😐

Nänä, lite väl starkt ord men liksom du fattar 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Nänä, lite väl starkt ord men liksom du fattar 😐

Nä jag fattar inte bara för att jag visade Rikspolisstyrelsens högkvarter och berättar att min farsas fru arbetar där.

Btw tycker jag att den nya gatuvyfunktionen var skitcool. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)

Men jag har vant mig vid att det finns dom som vill hitta saker att anklaga mig för. Det är säkert lätt att vända många emot mig eftersom jag fört ett jävla liv på forumet tidigare och då är det väl roligt för vissa att fortsätta med det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä jag fattar inte bara för att jag visade Rikspolisstyrelsens högkvarter och berättar att min farsas fru arbetar där.

Btw tycker jag att den nya gatuvyfunktionen var skitcool. 😐

Nä okej, jag klickade aldrig på länken och kollade vad det var.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gillar själv lite konstiga ljud, som t ex leksaksinstrument. Här är en sida med några

ganska udda gratisljud. http://www.lesproductionszvon.com/freesounds.htm

Coolt! det ska jag kolla upp. Använder sällan färdiggjorda ljud men gillar att spela/bonka på de mest konstiga saker. På låten Carnivale from outer space som var med i nya bildassofestivalen slog jag bla på ett tomt plastlock som är till de där cd-fodral 25-packen. Det fick agera virvelkant.

Bla.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...