SadamJR Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Alla är sköna. På sitt sätt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Slejj, lätt att fink #2 vinner. Viken vinner här då: VS Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Grönt är skönt! 00:54 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Slejj, lätt att fink #2 vinner. Viken vinner här då: VS Hehe...ser ut som att fink 2 redan tagit ut segern men fink ett ser lömsk ut så det kan bli en hård batalj! 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Jag är också skön! 😐😲 Som din mamma tyckte om din pappa när du blev till 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 För att liksom först postar han en länk till sin pappas flickväns jobbadress, vilket är ett rätt tydligt integritetsbrott, och sen när nån frågar varför så säger han "ska du skita i" som om det var privat, när han just postat det i offentligt i en tråd på internet. Men det är roligare om man inte behöver förklara varför. Integritetsbrott... hahaha Det där är Polhemsgatan på Kungsholmen och det är polishuset där flera hundra personer arbetar. Ingen här vet vad min farsas fru heter så det säger ingenting. 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Integritetsbrott... hahaha Det där är Polhemsgatan på Kungsholmen och det är polishuset där flera hundra personer arbetar. Ingen här vet vad min farsas fru heter så det säger ingenting. 😐 Nänä, lite väl starkt ord men liksom du fattar 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Nänä, lite väl starkt ord men liksom du fattar 😐 Nä jag fattar inte bara för att jag visade Rikspolisstyrelsens högkvarter och berättar att min farsas fru arbetar där. Btw tycker jag att den nya gatuvyfunktionen var skitcool. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Men jag har vant mig vid att det finns dom som vill hitta saker att anklaga mig för. Det är säkert lätt att vända många emot mig eftersom jag fört ett jävla liv på forumet tidigare och då är det väl roligt för vissa att fortsätta med det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Nä jag fattar inte bara för att jag visade Rikspolisstyrelsens högkvarter och berättar att min farsas fru arbetar där.Btw tycker jag att den nya gatuvyfunktionen var skitcool. 😐 Nä okej, jag klickade aldrig på länken och kollade vad det var. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Gråtvals. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 En sån här kanske kan skapa lite ny magi å inspiration i studion. Lite dyr kanske. Hade liknande som barn så behovet finns inte riktigt kvar men nån av er kanske inte hade det 😐 : http://shopping.kelkoo.se/ssc-168001-tobbe...leril%E5da.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Hur har trollerilådan påverkat din musik? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SadamJR Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Gillar själv lite konstiga ljud, som t ex leksaksinstrument. Här är en sida med några ganska udda gratisljud. http://www.lesproductionszvon.com/freesounds.htm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 (redigerat) Nej nu ere dags för att: ..... Ja.. ni fattar nog. 😐 Göddnajjt! /Mempan Redigerat 19 september 2009 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Hur har trollerilådan påverkat din musik? Svårt att sätta fingret på...men ibland uppstår magi 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 NU är jag trött på dethär. Jag ska vovsa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Jag stavade fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 vov vov då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 WoW Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Gillar själv lite konstiga ljud, som t ex leksaksinstrument. Här är en sida med någraganska udda gratisljud. http://www.lesproductionszvon.com/freesounds.htm Coolt! det ska jag kolla upp. Använder sällan färdiggjorda ljud men gillar att spela/bonka på de mest konstiga saker. På låten Carnivale from outer space som var med i nya bildassofestivalen slog jag bla på ett tomt plastlock som är till de där cd-fodral 25-packen. Det fick agera virvelkant. Bla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Jag har min digitala kamera på uppladdning Hähähhähäähhhhähähähähähhäh ...hih. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 VOFF stavas det 😐😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 Jag har min digitala kamera på uppladdning Hähähhähäähhhhähähähähähhäh ...hih. kinky Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 jaha sidbyte snart va... 😐 01:35 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 j azå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2009 Dela Postat 19 september 2009 shit jag har fler inlägg än gote debatt å dingis...neosus ca 200-300 före mig 😐 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts