Pazo Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Där fick jag en idé! Stekt potatis fan va gott!
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Nån som har smakat hönan på en höna? 😱
Micke H Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 (redigerat) NI KOMMER INTE ATT TRO VAD SOM JUST HÄNDE! 😱 Jag var precis ute och slängde lite sopor. Då kommer det fram en äldre tant (en granne) och kommenterar på hur duktig jag är som källsorterar och sådär. Och så säger hon, out of the blue: "Det var länge sen jag hörde dig och din flickvän - är smekmånaden över nu?" 😮 :o 😮 Redigerat 19 september 2009 av Micke H
Micke H Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Nog för att Åsa var hödljudd, men ändå... 😱😮 :o
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 NI KOMMER INTE ATT TRO VAD SOM JUST HÄNDE! 😱 Jag var precis ute och slängde lite sopor. Då kommer det fram en äldre tant (en granne) och kommenterar på hur duktig jag är som källsorterar och sådär. Och så säger hon, out of the blue: "Det var länge sen jag hörde dig och din flickvän - är smekmånaden över nu?" 😮 :o 😮 Är ni så högljudda? 😄😛😮😮😮
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Hon var det iallafall. 😮 mmm det var väl skönt i lilla kissemurran på henne förstås 😱
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Du hade ju kunnat fråga tanten om hon var sugen... 😱
drloop (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Vad ni är fokuserade på snusk och kiss och bajs. Jaja, jag kan ju välja bort längstah
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Vad ni är fokuserade på snusk och kiss och bajs. Jaja, jag kan ju välja bort längstah Vad ska vi prata om då? 😕
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Undrar om Pernilla är lika högljudd... 😑 Hoppas du det? 😕
SadamJR Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Bild? EDIT: Ah, jag märker att min signatur (som består av en bild) är borta. Jag rensar bort den. Det var inte mer än mitt namn utskrivet med ett snyggare teckensnitt. Vem är det du använder som avatar? Funderar på att skaffa en sån där bild själv.
Micke H Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Hoppas du det? 😕 Finns väl kanske viktigare egenskaper än att vara högljudd. 😑 Men ja, jag har lite förhoppningar inför tisdag. ☺️
SadamJR Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Vad ni är fokuserade på snusk och kiss och bajs. Jaja, jag kan ju välja bort längstah Det är bara de gamla vanliga inläggen ur "Analogfreaks Anala Annaler". Du trodde väl inte att hans nick har nåt med elektronik att göra?
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Finns väl kanske viktigare egenskaper än att vara högljudd. 😕 Men ja, jag har lite förhoppningar inför tisdag. 😑 Om hon inte är lika högljudd så kan du ju alltid sätta upp en konding... ☺️
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 september 2009 Postat 19 september 2009 Sen skickar du filen till drloop så kan han använda den samplingen i sina låtar
Recommended Posts